Ik piep heel hard... Hij zegt 'het komt goed' en zoent me weer hij houd mij strak tegen zich aan,maar ik wil weg nu! dit was niet de bedoelling ik weet niet meer hoe het anders moet en maak me los en gil "ZETT!!" hij stopt meteen en kijkt me vragen aan met zijn handen omhoog alsof ik een politie agent ben. Ik ren naar het bankje en pak mijn tas als ik weg wil rennen knal ik tegen hem aan. Hij houd me tegen en vraagt 'deed ik je pijn merel het was niet mijn bedoelling om je bang te maken je je... Ik maak me los en ren weg zo snel als ik kan weg want ik merk dat hij achter me aan komt....
Mijn tas doet zo onhandig als ik ren hij zit vlak achter me omg wat nu ik moet zo mijn fiets pakken en weg fietsen hij weet waar ik woon!! O God nee maar dat durft hij niet...
'MERELL!!' hoor ik vlak achter me ik stop met denken en ren harder Door naar mijn fiets,mijn sleutel heb ik al in mijn hand hoef alleen dat ding in me slot te douwen en weg te fietsen...Even later duw ik mijn sleutel in mijn slot de 1e x lukt het niet maar de 2e x gelukkig wel ik stap op en fiets zo snel als ik kan weg ik kijk nog 1x achterom hij staat vlak achter me ik val bijna van me fiets af en race weg ...
Eenmaal thuis aangekomen ben ik helemaal buiten adem ook hoewel is het maar 2 min fietsen
Als ik in bed kruip komt mijn moeder naar boven en vraagt of het leuk was ik zeg ja en ze geeft me een kus, daarna loopt ze weer naar beneden.
1 minuut later word ik gebeld Door wie? Zett!! Mijn hard gaat tekeer echt boem boem boem me hart klopt in me keel ik weiger hem en probeer te slapen...1 uur s ' nachts ...
Zzzz zzz zzz ik word wakker mijn telefoon trilt er appt iemand de hele tijd... Ja t is zett... En weer klopt mijn hart in mijn keel... Dit stuurt hijZett:
sorry merel het was niet mijn bedoelling om je bang te maken... Je bent gewoon een l-leuk meisje en ik ben al heel lang verliefd op je en toen je zij dat je met cute vond toen was toen moest ik je zoenen en ja sorry dat ik dat zo ruw deed merel... Ik zou je graag nog een x willen spreken morgen na school of eerder...Ik: ik vind je inderdaad schattig maar ik wil niet nog is met je praten.
Zett:
Merel alsjeblieft...Ik val in slaap omdat ik heel erg moe ben.
Word vervolgd.
JE LEEST
Excuse you
Teen Fictiondit verhaal gaat over Merel. Merel is een meisje van 15 jaar,ze is slim en zit bij veel clubjes maar ze is ook eigenwijs,en luiserd niet naar Haar ouders... Merel heeft ook veel jongens achter haar aan zitten maar sommige jongens die willen meer da...