Ik besluit om niks te typen en om maar is naar school te gaan
Even later pak ik mijn schooltas en doe nog wat geld in me portemonnee en pak wat drinken,brood en koekjes ik stop het in me tas. Even later loop ik naar mijn fiets en fiets weg...Op de fiets vraag ik me af of er iemand achter me fietst. Ik begin steeds harder te fie fietsen straks is het zett!?
Als ik aankom bij school staat lara al op me te w8ten. He je bent is een x vroeg! Zegt lara haha nou nee oké ja ik was bang dat ik zett achter me aan hat omg helemaal buiten adem...
MEID JE MOET ME ALLES VERTELLEN WAT IS ER GEBEURT!!!!!???
Nou ik was dus met hem aan het praten hij helemaal rood enzo.
WAT CUTE!?zegt lara. Nee was het niet lara ik wilde hem op eind een knuffel geven nadat ik hat gevraagd wat hij van me voelde enzo dus ik heb tegen hem gezegd dat ik hem schattig vond...
GA DOOOOOOOOR!
schreeuwt lara nu over het hele schoolplein... rustig haha nouja hij ging met ze hand naar me kond en zoende me OMG ZO ROMANTISCH!!!??? Nee... Iets dar beneden werd stijf bij hem toen ben ik weg gerend en snel weggereden... Want hij kwam achter me aan...lara kijkt me met een geschokt gezigd aan.daarna appte hij me om 1 uur ofzo dat hij me vandaag wil spreken en dat het hem spijt... Ik heb niks terug gestuurd. OMG zo spannend en erg en wat ga je nu doen? Nou ik ga me verstoppen als ik hem zie en ja ben een beetje bang voor hem lara....Ja dat snap ik maar je kan hem niet blijven ontlopen hij zit tenslotte in je klas...Dan gaat de bel en loop ik naar de klas en krijg het erg warm en heel erge zweethanden... lara? Ben ik rood??? MEID WAT HEB JE ZO KAN JE ECHT NIET DE KLAS IN GA NAAR DE WC NU IK ZEG DAT JE EEN MEIDENPROBLEEM HEBT TEGEN DE DOCENT ze roept me na en zegt KIJK IN DE SPIEGEL!!??
Aangekomen bij de wc kijk ik in de spiegel... Ik ben knalrood wat moet ik nu doen? Omg uhmmmmm w8ten denk ik lalalalala er komt iemand uit de wc en ik was hard op aan het praten ze moet lachen en loopt weg ik zelf ook en zie dat ik niet meer rood ben ik neem nog een slokje water en loop naar de klas...
Als ik aan kom bij de deur zie ik dr docent nog bij de deur staan. Hij zegt hup hup merel volgende x wel iets sneller ja sorry meneer... Ik loop de klas in het 1e wat ik zie is zett die naar me staart daarna zie ik lara en tikt op de stoel naast haar ik ren er bijna heen man... daardoor struikel ik bijna over de tas van zett waar langs moet lopen ja hij zegt heel zachtjes 'maak je geen zorgen' ik kijk hem met een bang gezigd aan en loop Door naar mijn plek...
JE LEEST
Excuse you
Teen Fictiondit verhaal gaat over Merel. Merel is een meisje van 15 jaar,ze is slim en zit bij veel clubjes maar ze is ook eigenwijs,en luiserd niet naar Haar ouders... Merel heeft ook veel jongens achter haar aan zitten maar sommige jongens die willen meer da...