~Prologue~

144 13 0
                                    

A labda épp felém tartott, de én egy egyszerű mozdulattal megfogtam.A fiuk akik eddig fociztak mind rám néztek, vagyis inkább a labdát figyelték a kezemben.Egyik fiu a sok közül elindult felém gondolom ,hogy visszakérje a labdát.Miközbe közeledett felém kirajzolódott az alakja , és megcsapott a felismerés ,hogy ez itt nem más mint Denis.

-Szia, nem adnád vissza a labdánkat?-kérdezte meg kedvesen , na ez ledöbentett, hogy-hogy ilyen kedves ma, nem is gondoltam volna , hogy ilyet is tud ,persze tud ő kedves is lenni , de legtöbszőr nem az.

-De persze.-nyujtottam oda a labdát , épp elakarta venni mikor a tekintete a karomra vándorolt  és elkeszte bámulni . Basszus!Mért nem jöttem hosszu ulyú polóba.Ügyes vagy Key.Taps neked.

-Mi ez a sok vezetéknév rátetoválva a karodra?-na igen azt hittétek vagdosom magam na ne ,ilyen hülye azért nem vagyok.Na szóval a csuklómtól egészen a vállamig vezeték nevek vannak varva.Ezeket minden eggyes alkalommal magamra varattam akár hányszor nevelőszülőkhöz kerültem. 12 éves koromba hagytak el a szüleim ,mostanra 17 évesen összegyüjtöttem olyan tízet.Elég rossz gyerek voltam nem bírták sokájig mellettem.Gondolkoztam , hogy elmondjam-e az igazat , de aztán meggondoltam magam.

-Ezek azok az emberek nevei akik  megöltem.

Rossz a CsillagzatomWhere stories live. Discover now