~5.Rész~

58 6 0
                                    

Ma reggel hamarabb keltem ,mert nem volt álmom, hétfő van ,suli.Így ,hogy hamarabb keltem volt időm gondolkozni a tegnapin és arra jöttem rá ,hogy nem érzek semmit Danis iránt biztos csak azért éreztem így ,mert most az egyszer kedves volt velem más nem lehet az oka.Nem volt időm sokáig agyalni ezen mivel kellett készüljek.Pár perc mulva már léptem is ki az ajtón.Motorral hamar beértem ,leparkoltam a motort és elindultam a bejárathoz.Nem volt ma se semmi érdekes.Csak Janet futott felém a folyóson.

-Szia ,azért futottam,mert mindjárt csengetnek él elakartam mondani csengetés előtt ,hogy ma azt mondta anyum gyere át hozzánk  ,mert meg szeretne jobban ismerni.-most egy kicsit izgulok és félek mivel nem tudom ha szeretni fog majd az annya vagy legalább elvisel nem tudom ,bepánikoltam.

-Oké akkor suli után egyből hozzád megyünk oké?-tetettem ,hogy nyugodt vagyok és ,hogy lazán veszem ezt az egészet ,de belűl nagyon izgultam.

-Rendben.-elindultunk a termünk felé mikor is meghallottam ,hogy valaki kiált ,nen is akárki nem is akárhogy.

-Törpike hova olyan sietősen?-na eddig tartott a kedvesség ,mondjul nem is számítottam több időre.

-Mi van? S kérlek ne hívj törpikének.-kérleltem.

-Na mi van törpike bal lábbal kelt fel?-nyugi Key nyugi nem lesz semmi baj.

-Mit akarsz Danis?

-Én ,semmit csak akartam szolni , hogy ma a ti asztalotoknál fogunk ülni Daniel-el.-mi jöhet még mi , nem elég nehéz így is az életem még ez az idióta is rámszált most egy csepp se maradt azokból az érzésekből amiket tegnap éreztem.Ezeket átvette a kéccségbeesés az idegesség és a düh.Na ,de ha ennyire mellénk akarnak ülni üljenek nem fogok ezen idegeskedni.

-Jó ha annyira akartok üljetek mellénk ,de nem értelek titeket, de csináltok amit akartok. - feleltem lemondóan.

-Amúgy Daniel hol van?-kérdezte Janet halkan.

-Honnét tudjam ,biztos egy csajjal van majd csak elő kerül ha befejezte a "dolgát".-mondta ki ilyen nem izgat hangon , de Janet arcán átfutott valami ,a csalódotság és a bánat.Sajnáltam szegényt ,hogy ez a seggfej nem veszi észre.

-Ok asszem még sem érdekel.-tett úgy mintha nem érdekelné , de én pontosan tudtam , hogy ez nem igaz.

-Na jó Danis-ke majd találkozunk, de remélhetőleg nem , szóval szia. - ezzel megfogtam Janet csuklóját és elkezdtem húzni az osztályunk felé.Az ozstály ajtója előtt megáltam magam felé fordítottam Janet szomorú arcát és csak így keztem el beszélni.

-Figyelj ide , ha Daniel nem vesz észre nagyon hülye.-próbáltam meg lelket önteni belé.

-De tudod milyen szar érezni valaki iránt valamit aki csak haverként tekint rád vagy még annak sem és mikor te rajta gondolkozól ő egy másik lánnyal van és tuti ,hogy nem rólad álmodozik.

-Bocsi ,de én nem tudom milyen érzés ,mert még nem voltam szerelmes és még csókolózni se csókolóztam még.

-Jézusom te még nem csókolóztál?-na igen rátapintott a lényegre.

-Nem ,még nem.-mondtam ki szégyelve ,de mért is szégyelném nem érdekel mit mondanak mások.

-Jaj ezt nem kell szégyelni ,ha majd tényleg szerelmes leszel akkor majd meg fog történni.-bíztatott ,ami sokat is segített az önérzetemen.

-Na akkor ne beszéljünk sokat ilyen lehangoló dolgokról inkább menjünk be a még lehangolóbb osztályba és éljük tul a napot.- mondtam és evel beléptünk a sátán othonába.

Rossz a CsillagzatomWhere stories live. Discover now