~6.Rész~

78 9 0
                                    

~Visszaemlékezés~

(Key 14 éves)

~November 26.~

A tanév már egy jó hónapja elkezdődött ,de én vagy két hete nem voltam, jóformán othon sem talán egyszer, de akkor is pénzt vettem "kölcsön" a nevelőszüleimtől. Most épp itt ülök pár haverral és cigizünk, na jó talán nem épp cigi ,de sebaj sokkal jobb és megnyugtatóbb mint a normál. Ahogy beleszívok a füvescigimbe, a füst szétáramlik a tüdőmbe. Ez az érzés a legjobb a világon olyan nyugotság áramlik végig az egész testemen ami felfoghatatlan s utána kifujom a füstöt mi felszáll a levegőbe és egy idő után eltűnik, még néha játszadozom a füstel ,hogy ilyen karikákba fújom ki. Már páran telyesen bevoltak szívva és már férrebeszéltek. Az egyik közülük mondott egy okos ötletet, hogy mennyünk el az egyik közeli bárba bulizni. Nem nagyon ellenezte senki ezért is indultnk. Olyan 15 perc múlva már Miami leghíresebb bárjába voltunk és ,hogy jutottunk be, jó kédés.Erre a legegyszerűbb válasz a pénz. Most ittammegtekintést k pohár ilyen neon rózsaszín kis löttyömet. A rák tudja mi a szar ez, de hogy ütős ahoz kétség sem fér. A többiek mint a táncparketten dülöngéltek a zene ritmusára. Már kezdtem magam rosszul érezni ugy gondoltam elszívok egy cigit kint úgy sincs jobb dolgom. Odamente a táncoló Roxy-hoz és meglöktem egy cseppet a vállát ,hogy nézzen hátra mivel háttal ált nekem.

-Na mi van csajszi? Hi-hi olyan szépek a szemeid, mind a négy úgy csillog. -anyám borogass ez tényleg telyesen be van baszva, meg aztán a füves cigi mellé még az alkohol, nem volt egy szerencsés ötlet őt elhozni, de mostmár mindegy. Már alig ált a lábán és még kiabált is ,persze igy is alig hallottam mivel a zene úgy dübörgött ,hogy a salyát hangomat is alig hallottam nem, hogy az övét.

-Igen igen neked is nagyon szépek a szemeid, de én azért jöttem, hogy ha keresnek a többiek mond meg neki, hogy kint leszek.Oké?-kellett egy kis idő még felfogta amit mondtam, de miutát eljutott az agyáig a mondanivalóm bólintott egy nagyot. Ezzel kisiettem a helyiségből ha az lehet sietésnek nevezni, hogy minden második ember belémjött és csak egy jó tíz perc után értem ki. A frislevegő megcsapta az arcomat és a kiengedett kék hajam összeborzolta, sohalytottam egy nagyot és ezzel elindultam egy utszán. Már vagy egy órája sétáltam mikor is egy sikátorból hangokat hallottam meg egy posztojt mikor elsütik, ezért betértem.

Ami ott fogadott az telyeséggel lesokkolt. Egy férfi épp elrakott a kocsiának a csomagtartójába egy csomag fehér port amiről selytettem, hogy mi, de nem ez volt a legdurvább a kocsi mellett volt egy holttest ami elég frissnek látszott. Mikor megláttam a vérző lyukat a fején már nem is kételkedtem, hogy egy héttel ezelőtti vagy mostani. Ott áltam ledermedve és néztem az embert. Balszerencsémre ő is észrevettés kiszette a pisztojt a farzsebéből és elindult felém, de én csak ott áltam. Ezután elkezdtem mérlegelni a dolgokat, ha meghalok kinek hilyányoznék? Senkinek. Ha lepuffant a fegyverével ki siratna? Senki. Akkor meg mi veszteni valóm van, és elfutni tuti nem fogok , mert nem vagyok beszari mondjuk lehet jobb lett volna. A férfi még mindig felém tartatott és a pisztojt is maga előtt tartotta, mikor oda ért hozzám a fejemhez nyomta .A hideg fém a halántékomhoz ért és ettől kirázott a hideg. Ott áltam szemtől szembe a "halálal".

-De menő milyen fajta pisztoj? -na igen ezt kérdi egy normális ember ha fegyvert tartanak a fejéhez.

-Fogd be ribanc ha nem akarsz meghalni! -kiáltott rám mint ha ez megrémítene na persze, nekem már annyira mindegy.

-Eggy nem vagyok ribanc, kettő meg nem érdekel nekem már úgy is mindegy nem fog senki siratni, szóval nyugottan lőj le.

-Ho-ho szóval így állunk, tetszeni fogsz a főnöknek-milyen főnök? -na akkor kiscsillag van egy feltételem ha velem jössz és bekussolsz akkor befogadunk , de ha nem muszáj lesz megöljelek tul sokat tudsz én inkább az elsőt választanám, azért hagytam meg a mocskos kis életedte és nem lőttelek le egyből ahogy megláttalak, mert látok benned valami, szóval jössz vagy meghalsz?

-Hogy-hogy befogattok milyen banda ez?

-Ez sértés volt ne bandázzál le ez azért sokkal komojabb és öszetetebb.

-Akkor mi ez?

-Jó, hogy megkérdezted... ez itt a maffia. -egy pillanatra ledermedtem, de aztán összeszedtem magam és ezt is elkezdtem mérlegelni. Ha beszállok tuti szerezhetek füvet is meg minden féle tuti kábítószert, családtagjaim nincsenek akik bajba kerülhetnek szóval nincs gond. Gondolom verekedni lőni is megtanítanak, ha úgy vesszük nem is olyan rossz ötlet.Meg aztán élve úgyse fog elengedni.

-Rendbe. -feleltem.

Ekkor még nem gondoltam bele, hogy mi fog várni rám. Miken kell keresztülmennem ,akkor még gyermek voltam gyermek ésszel gondolkoztam csak a kábítószerre gondoltam és nem arra, hogy sok mocskos munkát kell majd elvégezzek, hogy hónapokig kínoznak péppévernek meglőnek és a legrosszabb, hogy emberi életek fognak a kezemhez tapadni:gyerekeké nőké. Igen nem gondolkoztam, de meg is fizettem az árát.

Köszönöm szépen a 270 megtekintést és a vote-at!!!<3
Remélem tetszett a rész és nem volt unalmas.

~ V. ~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 13, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rossz a CsillagzatomWhere stories live. Discover now