Épp a házunk elött áltam mivel hazaértem.A kilincsre raktam a kezeimet s pár másodperc várakozás után lenyomtam a kilincset és kitártam a nagy faajtót.Nevelőanyámat és apámat pillantottam meg az asztalnál.Ott ültek az étel elött , de nem ettek egy falatot sem.Engem vártak?Mert hát volt még egy teríték. Mintha csak a gondolataimba olvastak volna nevelőanyám megszólalt.
-Szia Key csak téged vártunk az ebéddel-mondta csilingelő hangon mely furcsa módon engem megnyugtatott.
-Bocsánat, hogy elkéstem , de beültem egy kávézóba miután kijöttem a suliból.-feleltem kedvesen , ami elég furcsa tőlem mivel általába a nevelőszülőkel akiknél voltam elég csúnyán beszéltem és mindig mindenbe beléjükkötöttem ahol csak tudtam nem szerettem egyiküket sem és ők se szerettek engem. Ők viszont nagyon szimpatikusak ezért adok nekik egy esélyt.
-Semmi baj , gyere ülj le és ebédeljünk meg.-mosolygott rám szelíden.
-Rendben.-feleltem tömören.
Ebéd közben nem beszéltünk sokat, csak néhány szót váltottunk.Elmondták , hogy már bevásároltak a sulira és mondtam nekik , hogy odavagyok a motorokért s mivel a suli is mesze van vettek nekem eggyet. Megköszöntem a motort és az ebédet s montam nekik , hogy nem jövök le vacsorázni. Ezután felmentem a szobámba. Belépve nekifutásból beleugrottam az ágyamba , mután jól kifetrengtem magamat az ágyamba elővettem a laptopom és AHS nézésel töltöttem a napom további részét. Este átöltöztem pizsamába s lefeküdtem aludni , nem kellett sok idő már méjen aludtam.
Reggel nem az ébresztőm zajára keltem hanem a nevelőanyám csilingelő hangjára , ami meg mindig nagyon bizar ,hogy ezt gondolom tuti napszúrást kaptam. Széthúszta a fügönyöket így a napsugarak átvilágítottak az üvegen.
-Jó reggelt kislányom!-köszöntött mosolyogva , "kislányom" jaj , de rég nem halottam ezt senki száljábol mindenki kölyöknek vagy szerencsétlenek hívott.
-Jó reggelt , ugye nem baj , hogy én még nem tudlak anyának hívni?-kérdeztem meg félve mivel nem akartam megbántani , őt nem akartam mivel tisztelem , hogy örögbefogadtak egy majdnem felnőtt körú gyermeket ,hogy eltartsák pár hónapra. Ezért hálás is vagyok nekik mivel sokkal jobb itt mint az árvaházba eltölteni ezt az időt.Onnét járni be suliba , csomó előítélet, itt sokkal jobb.
-Dehogy is kincsem majd akkor hívjál anyának ha úgy gondolod , hogy készen álsz rá.
-Rendben köszönöm.- evel ki is ment a szobámból.
Felpattantam az ágyamról és besprinteltem a fürdőszobába.Ott elvégesztem a tehendőimet a sminkem ugyan az mind a tegnap csak most kihúztam a szememet a tussal . Ezután bekocogtam a szobámba kiválasztottam a mai ruháimat. Ami egy fehér rövidulju haspolóbol ált ,de mint tegnap ebböl se látszott ki a hasam, egy világoskék farmerrel , a nyakamba raktam a szüleimtől kapott nyaklánct és a fuleibe beraktam a fülbevalóimat ( a fenti kép) , ezután szürke hajam laza konytyba fogtam.Miután késznek nyilvánítottam magam lecsoszogtam a konyhába. Lent lenvelőapám kávézott és közbe olvasta az ujságot nevelőanyám meg kakaóskávét csinált gondolom nekem, de nem tudom honnét tudja, hogy ez a kedvencem.
- Szia kincsem már fel is öltöztél ?-a hátam mögé nézek reflexből , még nem vagyok megszokva , hogy becézgetnek ,azért néztem hátra hátha van valki a hátammögött és neki mondták ami lehetetlen mivel csak hárman lakunk ebbe a nagy házba.
-Igen készen vagyok.- mosolyogtam rá szelíden.
-Akkor jó gyere idd meg a kakaóskáved , láttam hogy tegnap beraktál egy csuprot a kagylóba és mivel nem mostad ki láttam ,kakaó volt benne.-adott választ a kérdésemre ami már reggel óta érdekel.
YOU ARE READING
Rossz a Csillagzatom
RomanceEz az első történetem és a helyesírási hibákért előre is bocsánatot kérek.