-Suko! -krzyczy jedna z dziewczyn z mojej szkoły.
Co najlepsze, krzyczy to do mnie. Tyle, że ja mam ją tak trochę gdzieś... Ignoruję ją i wychodzę ze szkoły, idąc w stronę motoru.
-Mówię do ciebie! -słyszę darcie się tego paskudnego głosu za sobą.
-O, cześć, Amanda. Nie zauważyłam cię -uśmiecham się sztucznie, zakładając kask.
-Nie zgrywaj głupiej idiotki... Chociaż... To ci chyba wychodzi najlepiej -mówi, śmiejąc się w głos.
Udaję, że zastanawiam się nad odpowiedzią i wsiadam na motor.
-Powiedz mi... Jak to jest... No wiesz... Być idiotką? Jakie to jest uczucie? Bo ja muszę ją zgrywać, a ty no sorki Dzia - mówią tak na nią wszystkie jej wielkie "bff" - w tej roli sprawdzasz się najlepiej. I popatrz! Nie musisz udawać tak jak ja! Ależ ty masz prostsze życie! -sama się śmieję i odpalam silnik.
-Serio myślisz, że znajdziesz sobie kogokolwiek, będąc taka jaka teraz? -pyta, mierząc mnie wzrokiem.
-Wiesz... Ja na wielką miłość nie liczę, więc mi to ti to, ale widzę, że twoja pustota i głupota bardzo przeszkadza ci w byciu szczęśliwą... So sad -robię smutną minkę i odjeżdżam.
Z tej całej sytuacji chce mi się bardzo, ale to bardzo śmiać. Ta dziewczyna jest taka pocieszna...
Dojeżdżam do domu i wchodzę do środka. Siadam w pokoju na łóżko i rozpuszczam włosy, które schowałam pod kaskiem. Jak dobrze jest mieszkać w pojedynkę... Wracasz, robić co chcesz. Nikt ci nie każe robić lekcji, obiadu. Wszystko robisz w swoim czasie...
~Tweet~
@strangergirl Dlaczego Bóg zesłał na ludzi takie puste i głupie osoby na świat?! Dlaczego?! 😂😵
Po dosłownej sekundzie od razu dostaję odpowiedz od tego samego użytkownika co ostatnio.
~Komentarze~
@naughtypony @strangergirl Żeby nam, ludziom nie było zbyt nudno, Księżniczko 😉💕
Strasznie ciekawi i intryguje mnie ten ktoś... Przeglądam jego profil i po prostu nic... Jedna, wielka pustka. Zero postów, zero czegokolwiek. Nawet profilowego nie ma... To w jak szybki sposób odpowiada na moje tt może świadczyć o tym, że obserwuje mój profil bardzo uważnie... Albo... Albo po prostu wszedł w momencie wstawienia tt... Poczekam do czasu, gdy wstawię kolejny post i będę czekać na jego odzew. Do trzech razy sztuka, nie?
CZYTASZ
Shy Girl & Problem Girl (ZAWIESZONE)
FanfictionDwie zupełnie sobie obce dziewczyny, połączone identyczną historią... Dwóch przyjaciół, którzy w tym samym czasie i takimi samymi wiadomościami, nie tyle co zranią, ale upokorzą dziewczyny. Dotychczas ich ogromne fanki. Cały twitter chuczy w jednak...