(7) @strangergirl

33 4 1
                                    

~Tweet~
Co za idioci żyją na tym świecie... Sami idioci... Pilnujcie się...Pełno stalkerów. Jeden dopierdzielił się mnie. Jakieś rady, co zrobić, żeby się uwolnić?! Help!

Także taka sytuacja. Chłopak, tak się przynajmniej zachowuje. Jak chłopak. Bo może... Może to nie chłopak. Tylko dziewczyna? Od razu uprzedzam, że lesbą nie zostanę. Wracając... Uczepił się mnie i nie daje spokoju. Cały czas twierdzi, że znam go. No, ale gdy oczywiście chcę, żeby mi się pokazał, wysłał zdjęcie otrzymuję wiadomość typu: '' Nie mogę... Jeszcze nie.'' Takie teksty kojarzą mi się z jednym:
'' Dziewczyna: Leżę
Chłopak:Mogę z tobą? ''
Zawsze tak jest? Zawsze twój stalker nie chce ci się pokazać? Może i tak. Bo możesz się wystraszyć.Skomplikowana sytuacja. Mam go znać, nie wiedząc jak wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

naughtypony:
No heja, Mała.
A! Nie pisz o tej pale, bo każda tak pisze.
''Niemów do mnie Mała, bo mała to jest twoja pała.''
To dziwne...Większość z nich nie widziała mojego olbrzyma, a tak mówią.
Chciałyby go zobaczyć... Poczuć... Wiem to. Uhuhu.
Ty też go pragniesz.
Tylko zrywasz niedostępną.
A mnie to napala.
Jak masz na imię w ogóle?
Skąd jesteś?
Muszę pozadawać trochę pytań, żeby nie wyjść na tego, który wszystko wie.
Czekaj.
Cholera.
Wydało się.
Upsi.
Weź mi już odpisz, no.
Tęsknię.


Siedzę i czytam każdą jego wiadomość po kolei. Jezu... Coraz bardziej mnie irytuje. Nie odwali się... No nie odwali! Przynajmniej przestał mi odpisywać na tweety.

strangergirl:
Moja nazwa nie zniechęca cię?
Chyba, że z Twoim angielskim kiepsko.
STRANGERGIRL -OBCA dziewczyna.
Nie interesują mnie Twoje historie o tym czymś co masz w bokserkach.
Jeśli cokolwiek tam jest, bo Wy tak lubicie sobie wlewać.
Także tego.
Bardzo ciekawie, że wiesz o mnie wszystko, a ja o Tobie gówno.
Weź już się odpierdol.
Żegnam ozięble.

strangergirl is offline...

Ten człowiek jest jakiś pizgnięty. Da się pośmiać, ale z trudem.


~Tweet~
Polecam podszkolenie języka angielskiego. Niektórym się przyda-@naughtypony.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, hej, hej.

Chciałabym prosić o radę... Moim zdaniem krótkie rozdziały są lepsze niż długie. Lepiej się wtedy czyta. Jednak chciałabym poznać waszą opinię. W komentarzu możecie pisać swoje zdanie i wtedy odnosząc się do niego, będę pisać albo dłuższe, albo takie jak dotychczas rozdziały. Dotyczy się to również drugiej bohaterki książki. Wszystkie uwagi piszczcie na dole.

Kochamy Was!

PS. Już w następnym rozdziale dowiecie się, kto jest głównymi bohaterkami. O chłopakach już pisałyśmy na początku, ale chyba fajnie byłoby też utożsamić nasze @strangergirl i @sweetlittlegirl cnie?

Shy Girl & Problem Girl (ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz