~Tweet~
Niestety już wyzdrowiałam i muszę iść do szkoły... Widzicie moją radość? Uh 😒Chowam telefon do torby i wchodzę do szkoły. O dziwo, pierwsze lekcje mijają bardzo dobrze, oby tak dalej.
Właśnie siedzę na matematyce, na moim ulubionym przedmiocie! (Tak, wyczujcie ten sarkazm). Przepisuję jakieś zadanie z tablicy do zeszytu, kiedy słyszę powiadomienie z mojego telefonu. Chwytam go i kładę na kolanach. Od razu uśmiecham się, kiedy widzę komentarz od tego chłopaka z tt.~Komentarze~
@badboygoodlips @sweetlittlegirl Oj, dasz radę, mała 🙈@sweetlittlegirl @badboygoodlips Muszę, ale na razie idzie zaskakująco dobrze! A Ty nie w szkole?
@badboygoodlips @sweetlittlegirl Ja już mam szkołę za sobą 😁 A Ty? Używasz telefonu w czasie lekcji? Nieładnie, mała.
@sweetlittlegirl @badboygoodlips To ile Ty masz lat? 😱 O kurde... Pewnie jesteś starym pedofilem... A co do używania telefonu, to Ty do mnie napisałeś! To przez Ciebie!
@badboygoodlips @sweetlittlegirl Spokojnie, Kochanie. Mam 20 lat i chyba nie jestem pedofilem...
A Ty, młoda damo, odłóż telefon w tej chwili!@sweetlittlegirl @badboygoodlips Stary jesteś 😂 Chyba? Mam się bać?
Hyhyhy, to Ty przestań pisać. Wtedy odłożę ten telefon 😎@badboygoodlips @sweetlittlegirl Ej, ej, jaki stary? Uważaj sobie! A Ty ile masz lat?
@sweetlittlegirl @badboygoodlips Nie powiem Ci 😁 I chyba miałeś przestać pisać, co?
@badboygoodlips @sweetlittlegirl Ej, to nie fair... 😞
@sweetlittlegirl @badboygoodlips Oj, nie płacz już, księżniczko ✨👑
Śmieję się cicho, przez co nauczycielka patrzy na mnie i idzie ze złością w moją stronę.
~Tweet~
O, cholera! O, Cholera! Odwołać akcję!
Wkurzona matematyczka zbliża się do mnie!Piszę tweeta i szybko blokuję telefon, a uśmiech nie wiem czemu, nie schodzi mi z twarzy.
-Proszę oddać mi ten telefon -mówi groźnie nauczycielka, a ja jakoś wolę się jej nie sprzeciwiać i daję jej telefon.
-Przyjdź go odebrać po lekcjach -oznajmia starsza pani i rusza z powrotem do biurka.Ach ta rozmowa w komentarzach... Tylko o tym teraz myślę i nawet sytuacja z telefonem i nauczycielką nie psują mi humoru. Ten chłopak... Jest w nim coś intrygującego i fajnego...? Uh...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka! ;)
Wiemy, nie było nas bardzo długo. Przepraszamy Was za to bardzo mocno. Miałyśmy tak zawalony semestr, że to jakaś masakra. Egzaminy próbne, pełno sprawdzianów, wystawienie ocen. Na szczęście zaczęłyśmy ferie i liczymy na to, że częściej tu będziemy się udzielać. Mamy koncept na to opowiadanie, ale czasem po prostu brak czasu. Wpadajcie Kochani i bądźcie z nami!
PS Wspaniałe uczucie wiedzieć, że obudzimy się w poniedziałek, o której będziemy chciały!
CZYTASZ
Shy Girl & Problem Girl (ZAWIESZONE)
FanfictionDwie zupełnie sobie obce dziewczyny, połączone identyczną historią... Dwóch przyjaciół, którzy w tym samym czasie i takimi samymi wiadomościami, nie tyle co zranią, ale upokorzą dziewczyny. Dotychczas ich ogromne fanki. Cały twitter chuczy w jednak...