•Annem•

16 5 0
                                    

Kalktıgımla düştügüm bir olmuştu ayagım dönmüştü ve kendimi yerde bulmuştum Lanet Olsun dedim hafif bagırarak araba durdu apaçilerin sesini duyuyordum 'olum şu kıza bak lan' gibisinden şeyler duydum.Zorlansamda ayaga kalktım tek çarem bu şahin ve 3 apaçiydi kendime çeki düzen verdim ve cama vurdum cam açık güzelim görmüyormusun dedi öndeki sibirlenmiştim lütfen yardım edin anneme dedim.öndeki tabi güzelim ben daha çok sana yardım edeyim dedi aglıyordum ve anneme dogru yürüdüm umudumu kesmeme ragmen hala araba bekliyordu ve arka kapı açıldı iyi birine benziyordu çsezgilerime güvenirim' geldi ve dedi ki:sen onun kusuruna bakma yardım et anneni arabaya taşıyalım dedi bende peki teşekkürler dedim.Annemi arabaya taşıdık az kalsın çantaları unutuyordum aldım ve hızlıca arabaya bindim annemin kafasını ben ayagını da yardım eden oglan tutuyordu.Allahtan annem pantalon giymişti öndeki ikili sürekli beni süzüyordu yanımdakine baktım çok keskin yüz hatları vardı sanki arkadaşlarından ayrı bir dünyaydı gerçek arkadaşları oldugunuda bilmiyorum ama neyse yanımdaki bakmayın lan buraya süzmeyin kızı  diye bagırdı minnettardım ona o öyle bagrınca öndeki senle sonra görüşücez dedi ve hastaneye gelmiştik.hızlıca indim yardım istedim hemşirelerden yardım edin diye bagırdım dogrusu ve hızla sedye getirmişlerdi sedyeyle annemi taşırken teşekürler dedim arkadakine bakarak yüzüme hiç bakmadı öndeki salaklar herzaman bekleriz ama annensiz diye gülüşürlerken sert bir bakış attım ve arkadaki sogukkanlılıkla sür dedi.
•Emegime karşılık okuyup begenin LÜTFEN•

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•<3UMUT SAYIKLAMALARI•<3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin