Ráno jsem se po dlouhé době těšila do školy. Jdu přece do šesté třídy! Poprvé na druhý stupeň!
Do školy jsem dorazila ještě půl hodiny před začátkem vyučování. Sotva jsem trefila do třídy. Ode dneška 6.C...
Za třídní máme češtinářku. Čeština mi jde, takže pohoda! Jen doufám, že jsem na ní udělala dobrý dojem. A taky na nové žáky. A hlavně na toho jednoho. Je o něco málo vyšší, než já, má hnědé vlasy a nádherné modré oči.
Ptáte se jestli věřím na lásku na první pohled? Ne, nevěřím. Je to jen zalíbení, které někdy předchází lásce.Měli jsme jen dvě hodiny, takové ty klasické seznamovačky, takže jsem si té školy moc neužila. Ale co? Však jí budu mít brzy stejně plné zuby!
Doma nikdo nebyl, a tak jsem se v klidu odklidila do svého pokoje a pustila si film Hvězdy nám nepřály. Jako vždy jsem půlku filmu probrečela.
Krátce po skončení filmu jsem uslyšela známý zvuk klíče, který se pomaličku, ale jistě otáčel v zámku. Ani nevím jestli jsem ráda nebo ne. Zůstala jsem v pokoji a jen zaječela pozdrav.
Mámě to ale nestačilo, takže už jsem stejně za chvíli seděla v kuchyni naproti ní a snažila se co nejstručněji vylíčit první den na druhém stupni. „A jsou tam nějací noví hezcí kluci?" drkla mi máma do ramene a tak spiklenecky se na mě usmála. Cítila jsem, jak mi hoří tváře. Proč rodiče nikdy nepochopí, že o tomhle se mluví tak maximálně s kamarádkami (tedy pokud nejste já a nějaké máte), ale rozhodně ne s rodiči?! Snažila jsem se všechno skrýt protočením očí, ale nezabralo to. Červené tváře mě zase jednou prozradily! Někdy bych si přála být červená pořád. Tohle by se mi totiž potom nestávalo!
Radši jsem se odvlekla zpátky do svého pokoje. Za sebou jsem ještě slyšela mámin smích.Večer se konalo klasické projíždění sociálních sítí. No dobře, mám jen instagram a facebook, ale to stačí ne?
Nové žádosti o přátelství od nových spolužáků. I od něj! Jmenuje se Jamie Blue. To je tak sladký jméno! A to Blue naprosto perfektně sedí k jeho dokonale modrým očím!
Projela jsem si jeho timeline.
Moment, jeho nejlepší kamarád je Thomas Hell?! Největší hajzl ze třídy a vůbec bych se nedivila kdyby i na celém světě?! Jeho příjmení k němu taky sedí. Do pekla rozhodně patří.
Zavřela jsem telefon a vší silou s ním praštila o postel.Tak co říkáte na nový příběh? Líbí?
Janee :*
ČTEŠ
Why me? (cz)
RomanceByla jsem tak nevinná. Není to až tak dlouho a přesto na to vzpomínám, jako by od té doby uplynuly desítky let. Připadám si jako z nějakého klišé románku. Až na to, že tam většinou holku změní nějaký bad boy nebo rovnou mafián. Mě ale změnil on...