Jamieho sestra

43 4 0
                                    

Růžová, bílá a tyrkysová. To byly barvy převládající v tom pokoji. Zmateně jsem se na něj podívala.

„Pojď dovnitř a posaď se" řekl a byl dost vyklepaný.
Poslechla jsem a usedla do jednoho z růžových křesel.

Chvíli jsem jezdila očima po místnosti a přemýšlela, co má tohle znamenat, když v tom začal Jamie konečně mluvit.
„Měl jsem o dva roky mladší sestru, které patřil tenhle pokoj. Přejelo ji auto. Je to už asi rok ale pořád se s tím nemůžu smířit" Začal brečet. Šla jsem k němu a zezadu ho objala. Trochu mu to pomohlo aby byl schopný pokračovat ve vyprávění. „Od té doby, co Ellie zemřela jsem tu pořád a teď to bude znít divně, ale v podstatě je to můj pokoj. Trávím tu skoro všechen čas"

Houpala jsem ho v objetí. Tolik mě mrzelo, že jsem pro něj nemohla udělat nic víc!

Za chvilku už se trošku uklidnil, a tak jsme si zase normálně povídali.
„Myslela jsem si, že jsi teplej, jak jsi otevřel ten růžovej pokoj a ještě jak jsi říkal to nesuď mě dokud mě nevyslechneš, nebo jak jsi to říkal" smála jsem se.
Jemu ale bůhvíproč ztuhl úsměv.
„Jamie, co jsem řekla?" zeptala jsem se zmateně. „Nic" řekl a nasadil falešný úsměv, který jsem okamžitě prokoukla. Jen jsem se na něj podívala takovým tím "si jako fakt myslíš, že ti věřím?" pohledem.

V jeho očích jsem najednou uviděla slzy. Už jsem fakt nic nechápala!
„Jamie?" oslovila jsem ho opatrně.
Nereagoval, jen zamrkával slzy.
„Jamie!" položila jsem mu ruku na rameno a starostlivě se podívala do jeho smutné tváře. Jedna neposlušná slza mu začala stékat po tváři, ale on ji okamžitě setřel. „To bys nepochopila, Amy" zašeptal a rozbrečel se.

To se mě dost dotklo, ale nic jsem na sobě nedala znát. Objala jsem ho a jemně ho hladila po zádech. Brečel mi do ramene.
Myslím, že by mu bylo líp, kdyby se mi svěřil. Já to určitě pochopím! Ať už jde o cokoliv, tak to pochopím! Vždycky ho ve všem pochopím! Protože ho miluju...

Já vím, já vím, po tak krátké době a tak krátká kapitolka, ale prostě jsem vám to tu musela ukončit :D
A ta dlouhá doba: No prostě mě tenhle příběh naprosto přestal bavit. Ale nebojte, ta pauza mi prospěla a už mě opět baví :)

Jinak, co myslíte, že je Jamieho tajemství a proč ho nechce Amy říct?

Mám vás ráda :3 (proboha, tohle je už fakt trapný, asi bych to měla přestat psát xD)

Janee :*

Why me? (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat