Áďa:
Když jsem přišla domů teda do villy tak jsem se na nic nezmohla. Kábík byl můj kamarád a záchytný bod.... Dokázal naslouchat a když byla potřeba tak se i pomazlit. Brečela jsem v mém a Vojtíka pokoji když v tom přišel Vojtík "Zlato?" řekl ustaraně "Ano?" už jsem tolik nebrečela ale byla jsem zoufalá..
"Něco ti ukážu" řekl a obrátil na mě telefon. Byl tam přenádherný hnědák... Nebo byla? Nevím ale byl krásný... "Wow" uniklo z mých úst.
"Chceš jí?" řekl s nadějí v hlase. "Vojtí to nejde je moc drahá" řekla jsem protože jsem si všimla ceny... 120 000 kč bože..... -_-.
"Ale ano jde" řekl a zmáčkl čudlík ( nebo jak se tomu řiká :D) že má zájem. "Vojtěchu Drahokoupile!" zařvala jsem na něj a on se nejdřív ušklíbl a pak se začal hrozně hihňat. Ten jeho smích je tak nakažlivej :D Po chvilce sem se taky začla smát.
"No ok je to holka nebo jak se tomu řiká" řekl Vojťálec. "Klisna" opravila jsem ho. "Jmenuje se Layla. Chceš to jméno změnit nebo ne?" "Ne?" řekla jsem hrozně vysmátě. "Plemeno?" zeptala jsem se ho. "Nějakej AQH" řekl docela straceně protože nevěděl co to je . "American Quarter Horse :D" řekla jsem a oba jsme se smáli.Další část je na světě!
Kdo zná dobře plemena koní?
Já jo :D Tato část má 224 slov.
ČTEŠ
New Element aneb Láska mého života
FanficPříběh vypráví o holce co má koně Kába. A zbožňuje NewE a nejvíc Vojťálce :3 Zažívá různá "dobrodružství :D" a zklamání.