Párty! 2/2

82 7 0
                                    

*Z minulé části*
" Omg! "

Áďa:
"Děkuju! ^-^" zařvala jsem snad na celou villu. "Ale nmz :D" řekl Meloun. (pozn. aut. nmz = nemáš zač :D Meloun = Mell) "Nemáš zač" řekly Luky,Vojtík, Danča a Danča. "Ále..." řekla jsem a povytáhla jsem obočí.  Pak mi daly dárky : Danča mi dala černé Reeboky s červenýma kaničkama :D  ( pozn. aut. kdo by to psal spisovně ? :D ne :P) Moje oblíbené :P Vojtík mi dal Leouše už ráno xD Chris mi dal červenou Adidas mikynu. Údajně Reebok nesehnal.... Šmejd ! :D Luky mi dal černý obojek s ostny? "To je pro Lea" řekl když mě viděl. "Jo ok. Díky" řekla jsem mu. A ktomu červený vodítko. Juuu. A Ondra mi dal..... Vivela France voňavku :D ( pozn. aut. název vymyšlený :P) "Děkuji" řekla jsem mu. "Nmz" odpověděl jdnodušše.

*Po 4 hodinách*
Vojta:
"Áďo?" řekl jsem ale byl jsem opilý.
"Ano zlato?" řekla opilecky. "Jdeme nahoru?" řekl jsem jí na rtech. Jen kývla.

Áďa:
"Jdeme nahoru?" řekl mi na rtech. Jen jsem kývla. Pak si jen pamatuji že jsme se líbali a pak mám úplný okno.

*Ráno*
"Co se stalo?!" řekla jsem protože jsem byla ehmm..... nahá? :D "Ehmn co? Auu!" zakvílel Vojta. "Nevím mám úplný okno." řekl. "Já taky...." řekla jsem tiše a šla se oblíknout. "Ehmm co tak koukáš?" řekla jsem protože se na mě Vojtík koukal. "Koukám se?" řekl a ušklíbl se. Jen sem protočila očima a oblíkla se.

Tak co? Nechtělo se mi TO rozepisovat :D Bude Áďa těhotná? Napište mi to do komentářů ;) Tato část 257 slov!

I❤You

New Element aneb Láska mého životaKde žijí příběhy. Začni objevovat