Párty! 1/2

116 8 0
                                    

Vojta:
Super! Všichni přijdou! Ady bude nadšená. A konečně se jí na to budu moct zeptat :3 Crrrr rozezněl se villou zvonek. Běžel jsem tam a stál tam... "Tome?" řekl jsem překvapeně. "Co tu děláš?" dodal jsem než stihl cokoliv říct. "Nom mě pozval Luky :D" řekl a uškrnul se. "Že jo Cestr?" řekl a vybuchl smíchy. "Jasně. Čus bro." řekl jednoduše. "Aha. Čus bro" řekl jsem a objalj jsme se. "Já sem jako vosk?" řekla nějaká holka. Teť mi to docvaklo. "Mell!" řekl jsem a zrudnul jsem jak rajčátko :D "ahoooj jsi tu?" řekla Mell. "Jo. Jo ahoj" řekl jsem. "Červenej jak rajčátko" řekli kluci zborově a vybouchly smíchy. "Pche. Jdeme!" rozkázal jsem rázně. "Jasně" řekly všichni tři zborově.

* všichni přišli*
"Jdu pro Ady" řekl jsem. "Adý?" zašeptal jsem u ní v pokoji. No v našem pokoji. Mám palandu no :D "Áňo?" začipmánkovala (pozn. aut. začipmánkovala jakože mluvila tim pisklavim hlasem jak čipmánci :D PS: vím že se to píše chipmunkové ale to nebaví psát :D) "Wow" řekl jsem protože měla nabarvený vlasy s červeným obré. ( viz. média) "Líbí?" zachichotala. "Jasně že jo! Černé vlasy s červeným obré! Kumi by se nelíbili?" řekl jsem a ona otevřela pusu do O. "Ty.. Ty znáš účesy? No názvy účesů?" řekla udiveně. "Jasně! A teď pojď zamnou" řekl jsem a táhl jí dolů.

Áďa:
"Jasně! A teď pojď zamnou" řekl a táhl mě dolů. "Omg!" řekla jsem.....

Kaktus!
Tato část Párty! 1/2 jak jste asi pochopily bude na dvě části. Vás nechápu! Nečekala jsem že tento příběh bude mít skoro 300 readsJste boží! Moc Vám všem děkujuA chtěla bych poděkovat 3 holčinám a to :
Dcanuska ( doufám že to píšu správně :D )
Ditakurlov
Chilli
Ale jinak Vám všem děkuju e tyto tři holčiny jsem prostě zmíňit musela :D Tato část 309 slov!

IYou

New Element aneb Láska mého životaKde žijí příběhy. Začni objevovat