1.

157 21 4
                                    

Candance
"Zase škola...Víkend už teraz mi chýbaš. Vráť sa!!"pomyslela som si keď som započula ako z mobilu hraje pesnička I took a pil in Ibiza aby ma zobudila.Vstala som,spravila si každodennú hygienu a popritom som riešila ťažkú dilemu.Čo si mám zase obliecť."Aj tak si ma v škole nikto nevšíma,načo budem vynikať oblečením"povedala som pre seba a zobrala si roztrhané rifle,biele tielko a dlhý krémový kardigán.Následne som opäť zamierila do kúpelne aby som zakryla všetky nedokonalosti svojej tváre.Nakoniec som si prečesala svoje gaštanové vlasy a zišla som dolu na raňajky...Keď som vošla do kuchyne bola tam už cela populácia nášho domu.Môj brat sedemnásť ročný brat Casper,trinásť ročná sestra Amely a mama s ockom.Už teraz som nestíhala do školy tak som ich len pozdravila zobrala si croissant,obula som sa a vyrazila som do diela Satanovho,teda do školy...
Nash
Ako náhle som sa zobudil na zvonenie môjho mobilu,zbadal som vedla seba niekoho nohavičky...Snažil som sa si spomenúť čo sa dialo minulú noc ale zapämatal som si iba meno Erica...Až na raňajkách sa mi vybavili v hlave blonďavé vlasy,dlhé nechty a vzdychanie môjho mena..."Hm ďalšia štetka"pomyslel som si s úsmevom a šuchtavo som sa odvliekol k dverám aby som stihol do školy..Nechápem načo mi záleží na tom či prídem načas,keď aj tak mám viac hodín vymeškaných ako tých na ktorých som sa zúčastnil... 

Aloha Fellaz😂❤️
Viem že toto nikto nečíta ale tak trochu sa nudím a od malička som rada písala knihy takže tu si budete môcť prečítať výplody mojej fantázie.Nebudem tu písať slohovky ale potešil by ma koment alebo vote😍💍 

-Vaša nová friend Emka💞

Btw,i love youWhere stories live. Discover now