5.

64 12 3
                                    

Všetci si viete predstaviť,ako veľmi som sa tešila do školy.Zas on.Zas poškole.Zas s ním.Tlieskam tomuto dňu.......Kráčala som do školy a v ušiach ako vždy som mala slúchatká.Celkom ma hudba ukludňovala.Zrazu ma niekto chytil za plecia a ja som prekonala srdcový infarkt."Candance."ozvala sa presne tá osoba na ktorú som tak nechcela vidieť."Radšej uteč Nash,to ti ide najlepšie."povedala som chladne a pokračovala som v ceste."Stoj!Mrzí ma to." To už som sa otočila a pozrela mu do očí. "Na to si mal myslieť skôr!" "Candance,začnime od začiatku prosím."povedal s úprimnosťou v hlase. Rozhodla som sa  dať mu poslednú šancu."Ako chceš Nicolson."zdvihla som kútiky úst a následne som ho prebodla pohľadom."Dnes o piatej v kaviarni na rohu."samoľúbo sa usmial.Už už som mu na to išla prikývnuť keď som si spomenula že po škole ma vyzdvihne Kevin.Rozhodla som sa byť trochu zlá."Prepáč Nash ale dnes som sa sľúbila Kevinovi.Zatial pá!"a odišla som do školy.
Nash
Kto je doprdele Kevin? A ako to že sa mu sľúbila? Znelo to dosť vážne.Dop...Moje snaženie bolo na hovno.Veril som že je iná ale klamal som len sám seba.Je to len bezvýznamná krava.Ešte s ňou som aj v triede.Groteskaaa.Len čo som vošiel do priestoru školy nalepila sa na mňa Meredith z prváku.Klasická štetka.Blond vlasy,veľké pery a pod tričkom eFká.Tuším je Candancina spolužiačka.Haha malá ešte uvidí kto je naozajstný Nash Nicolson."Meredith zlatko povieš mi čo máme prvú hodinu? Ten váš rozvrh je fakt bullshit." Meredith len vypla bujnú hruď vytasila koketný(teda podľa mňa nechutný)úsmev."Telák." No už len to mi chýba k šťastiu.Behanie ako kobylky okolo telocvične.......V šatni sme viedli s chalanmi veľmi družnú debatu.Samoška,o babách.Asi trištvrtine sa páči Meredith.Aby som nazaprel povesť bad Nicolsona prisvedčil som že Meredith je fakt kus.Ostatných chalanom sa páčili Meredithine kamošky,teda ďalšie v poradí,ktoré videli ako ich matka príroda stvorila všetci chalani na škole.Nehovorím že ja nie.Čo ma dosť prekvapilo a zároveň znechutilo bolo to,že tomu chujovi Patrickovi sa páči práve Candance.Obdaril som ho posmešným pohľadom a utrúsil som že nechápem ako môže chcieť čudáčku s ceckami veľkosti A.....Hneď na to nás zavolala Andersenová do telocvične.Vraj hráme vybíjanú.Aspoň jedno pozitívum na tento deň.Candance bola v druhom tíme.Cha,aspoň uvidí ako hrajú profesionáli.Od prvákov som sa dozdvedel že Candance každú telesnú sedí na lavičke z im neznámich dôvodov.Lenže dnes hrala.Dnes mám príležitosť....Hra mi išla ako po masle.Vyhrávali sme o šesť bodov.Musím uznať,tej malej to ide dosť dobre.Ale na profíka ako som ja nemá aj tak.....Videl som ju pobehovať po ich ihrisku a keď bežala do rohu zrejme si ma nevšimla.Ako zázrakom priletela ku mne lopta a ja som videl už len jej telo predomnou.Na útek nebol čas.Chcel som jej ukázať že ma nemá rožčulovať.Celou silou som loptu do nej hodil.Chcela sa skloniť aby som ju nevybil ale to robiť nemala.Schytala to priamo do hlavy...
Aloha Fellaz😂❤️
Ojojoj nemal mať veľké ego chlapec😏🌚
#CandanceJeChúďa😪😂
Ako vždy poteší vote a koment💞💕
-vaša Emka💍💋

Btw,i love youWhere stories live. Discover now