4.

61 12 1
                                    

Candance

Ako som išla domov dala som si do uší slúchatká a zapla na plné pecky Lanu Del Ray.Mala som plné zuby celého svetu.Kašlem na celého Nicolsona.Kašlem na všetko.A to s tým debilom som aj zajtra po škole.A samozrejme aby sa nezabudlo,budem ho mať na očiach aj v triede.No psychiatria.Už som bola skoro pred domom keď som pod sebou zacítila kamienky.Áno presne tak pred celým svetom som čuchala fialky od dola.Toto mi naozaj ide.Nonštalantne sa strepať na ulici.Keď som sa ako tak pozviechala počula som za sebou zadúšajúci sa smiech.Nasere ma do vývrtky Nash a teraz sa mi smeje niaky imbecil..."Dievča dievča vieš že by si vyhrala Miss najlepší pád?" smialo sa niake hovädo."No tak to ti ďakujem dúfam že za mňa zahlasuješ."povedala som otráveným hlasom neznámemu.Vtedy sa vynoril spoza stromu a konečne som mu videla do tváre."Prepáč prepáč ale..."a zase vybuchol do smiechu.Narovnala som sa a hrdo odkráčala preč.Len čo som sa stihla nadýchnuť,to dieťa diablovo kričalo za mnou."Hej hej čakaj.Ja som to tak nemyslel." Otočila som sa a rozmýšlala či ho vezmem na milosť."Som Kevin."zastal predomnou a podal mi ruku."Kevin Brooks."hlesol a očakával že mu tiež podám ruku.Rozhodla som sa byť rafinovaná."To je fajn lebo ja som Bond,James Bond."Pozrel na mňa pohladom alá "To vážne?!" a ja som sa usmiala.Za polsekundu mi úsmev zmrzol."Brooks.Brooksovci.Nový.....susedia." Kevin sa len samoľúbo usmial "Teší ma Cassiedee" "Candance."opravila som ho z prevrátenými očami.Neznášam keď mi skomolia meno.Prečo musela moja mama chodiť do tanečnej školy?! "Nepoukazuješ mi to tu?"opýtal sa vyškerený od ucha k uchu. "Slnco moje ráč očuchať moje podpazušie ktoré by rado ucítilo šmakovnú vôňu mydla a vody."povedala som a Kevin sa začal prehýbať od smiechu. "Ó princezná švárna,hľa choď po tejto ceste Božej priamou čiarou do kúpeľne počkám na teba,nech sú to aj mesiace,roky."zapojil sa a ja som sa zasmiala.Nečakala som že mi takto sadne nový sused..........Po sprche som s úsmevom výšla von kde na mňa v plnej paráde čakal Kevin."Ideme?"zaškeril sa a podal mi ruku.

Kevin

To dievča je sakra zlaté.Teraz sme sa vrátili s prechádzky po okolí.Dobre sme sa vyjašili.Ukecal som ju zajtra na pizzu.Zastavím sa po ňu po škole.Ani som si nemyslel že tak rýchlo si nájdem kamošku v susedstve.Celkom som sa zabavil keď som sa jej pri lúčení opýtal či ju môžem volať Padák.Ten jej pád naozaj nemal chybu.Tá baba je fakt pecková.

Aloha Fellaz!😂😍

Nová postava sa celkom podarila no nie?!💓

Candance mala básnické skills😂😂

-vaša Emka💋💍

Btw,i love youWhere stories live. Discover now