Candance
A je to tu..Zase ten budík,zase škola.Síce oddnes nebudem pre všetkých čudný autík bez kamarátov lebo príde aj Aubry ale aj tak..škola je škola.Bude tam aj Nash a jeho partia,namyslené kravy a zasadnutí učitelia.Myslím že to o mojej nálade hovorí všetko.
...
Kurva,ja si nemám čo obliecť!
...
Kde mám špirálu?!?!
...
Hodia sa mi viac vansy alebo conversy?
...
Akurát som zavrela bránu na dome keď som na ceste zbadala vyškereného Kevina.Pri spomienke na balkón ma striaslo."Zdravíčko"povedal s úsmevom."Ale dobrý" odpovedala som mu naoko priateľsky.Nemala som najmenšiu chuť sa s ním rozprávať.Nie pre to že by som ho nemala rada ale pre to lebo mám stres zo školy a navyše nestíham.Akonáhle ma išiel objať môj mozog vytváral čo najlepšiu stratégiu,ako utiecť.Boha za pol hodinu musím byť predsa v škole.Nejsom ten typ čo mešká.Čo tak použiť Nashovu technológiu?....A tak som od neho rýchlo utiekla.
Pred školou som sa stretla s Aubry.Bola nervózna,ale nedala to na sebe vidieť.Vyzerala dobre ako vždy.Spoločne vkročili do brány Osvienčimu.Možno až s privelkým očakávaním lebo pri skrínkach narazili na Nasha.Objímal nejakú vyvinutú štvrtáčku.Tuším sa volá Alice.Usmieva sa pri ňom ako slnco no ako tak poznám Nasha,večer ju pretiahne a ráno bude oblápať inú.Pristihla som Aubry ako na nich pozerá.Respektíve akým pohladom čumí na Nasha.So zaľúbením v očiach."Nie"povedal som Aubry asi až príliš nahlas lebo Nash sa pozrel našim smerom.Odtrhol od seba Alice a zamieril ku mne."Ahoj,už je ti fajn?"opýtal sa.Nevedela som či to je spôsob ako zbaliť nevinné dievča alebo to myslí vážne.Posratý Nicholson."Ahoj,dobre,dovidenia."v krátkosti som mu odpovedala a ťahala preč Aubry od toho Satana s menom na N.Tá len stála ako omámená a pozerala za seba."Si normálna?Prečo si ma odtiahla od toho Boha?"zaskuvíňala "Jebem ti ja tvojho Boha,poď do triedy."
Nash
"Čo to malo znamenať zlatko?"opýtala s a ma Alice.Tá baba bola celkom kosť ale rozum jej matka príroda zrejme nenadelila."Alice,miláčik.To nič,to bola iba sesternica môjho kamaráta.Bola v nemocnici,musel som sa spýtať kvoli kamarátovi.Nemáš na čo žiarliť láska,veď nevidíš že jej prsia odišli s odlivom mora?"zaklamal som jej.Bola to nutnosť lebo na dnes večer nemám žiadne plány a Meredith je už ohraná platňa.V skutočnosti,som potreboval počuť či je v poriadku.To ona mi iba odvrkla a odišla aj s tou..kto to vlastne bol? Candance predsa nemá na škole kamarátov.Možno je nová.A možno sa jej pod tou dlhou mikinou ukrýva niečo pre moje oči. Tá nová sa mi bude hodiť. Áno presne tak.Toto som pravý ja!Zdravím všetkých čo si prečítali po sto uhorských rokoch novú časť.Pokračujem iba kvôli pár ľuďom čo našli túto vykopávku a páčila sa im😁❤preto je teraz na vás či budem pokračovať aj naďalej.Sooo komentujte,votujte,odporúčajte fellákom🍑
Tchus,vaša Emka💕
YOU ARE READING
Btw,i love you
RomanceOna-hamblivá,cielavedomá,bezproblémová On-flákač,drsňák a hlavne poriadny BadBoy Býva to tak vždy...Ale teraz sa to zmení..