6.

55 13 0
                                    

Candance
Prebudila som sa v nemocničnej izbe.Pozeral sa na mňa Nash."Čo-čo sa stalo?"bola som zmätená."Prepáč Candance ja...." "Čo ty?! Vysvetlí mi niekto čo sa stalo?!" "Candance,pri vybíjanej si mala úraz."sklopil oči Nash a vyzeral pri tom ako šteniatko. "Rodičia o tom vedia?"opýtala som sa ho "Jasné boli tu hneď ako im volala učiteľka.A bol tu aj ten Kevin."otrávene povedal a v jeho hlase som počula trošku žiarlivosti."Musím ísť Candance,čoskoro sa uvidíme." A odišiel.Už len dva dni a idem domov.Bol to len úder do hlavy a oni robia ako keby som mala zlomené všetky rebrá.Ten kôli komu sa tu teraz nudím za to zaplatí!.....Doktorka mi prišla oznámiť že budem na izbe s ďalším dievčaťom.Super žiadne súkromie.Za pät minút som od dverí počula tiché "Ahoj". Pretočila som sa jej chrbtom a tvárila som sa že spím. "Ja viem že nespíš.zasmiala sa. Ja som Aubry." "Candance"vystrela som ruku spod paplóna a on mi ňou potriasla. "Prečo si tu?"vyzvedala.Veľmi sa mi chcelo jej odpovedať.Otrávene som jej odpovedala."Niekto do mňa pri vybíjanej trafil loptu.Priamo do hlavy." Ani som sa jej neunúvala pýtať prečo je tu ona. "Joj no ja som tu preto lebo som odpadla.Mám tu niake časopisy chceš?" To už som si sadla a skúmavo ju pozorovala. Blond vlasy nevyzerá že prirodzené a modré oči.A v nose septup a piercing."Máš najnovšie číslo Brava?" "Myslíš toto?" Zakývala mi ním pred očami. "Na" povedala a hodila mi ho na posteľ zatial čo ona otvárala Teen Vogue.Po desiatich minutách študovania časopisu sa Aubry zdvihla a preskenovala ma pohladom."Nudím sa.Povedz mi niečo o sebe." Zas som mala rozprávať.Obesím ju."No tak volám sa Cancance bývam na Road Street,chodím na McMilesovu strednú a...." "Juuu"zvýskla Aubry "Keď sa vrátim z nemocnice tak tam nastupujem.Pred týždňom sme sa sem presťahovali z Austrálie.Zatial sme sa len stihli ako tak aklimatizovať.Zrovna dnes som mala ísť do novej školy len ako vidíš omdlela som."naširoko sa usmiala.Aspoň niekto s kým sa budem v škole baviť.Povedla som si a celkom som sa potešila.....Další deň ubehol v pohode lebo sme ho s Aubry skoro celý prekecali.To dievča je super.Zajtra obe ideme do školy.
Nash
Ako som sa vrátil z nemocnice bežal som domov a zobral hneď prvý alkohol ktorý som videl. Ja môžem za to že je v nemocnici.Aj keď to neni nič vážne,obraz ako sa v telocvični zviezla na podlahu budem mať nadosmrti pred očami.Nesmie sa dozvedieť že ja som do nej tú loptu hodil.Musím s ňou prestať.Hneď ako príde do školy si to s ňou ujasním.Mňa nikto len tak nerozhodí.Musím sa odreagovať a zabudnúť na ňu.Zobral som mobil a vytočil som číslo."Meredith baby neprídeš ku mne?"povedal som falošným hlasom do telefónu. "Och Nash hneď som tam,čakaj ma." Aj tak viem ako to skončí...
Aloha Fellaz😂❤️
#CandanceJeVNemocnoci😢
#NashSiUžije😂😠
Vote,koment🙏❤️❤️
-vaša Emka💍💋

Btw,i love youWhere stories live. Discover now