7.

77 13 2
                                    

Candance
Ach...Už som doma z nemocnice.Amen.Musím povedať,že sa do školy zajtra teším.Bude tam Aubry.Je to úžasné dievca.Idem sa pozrieť na facebook či mi nenapísala.
Tri nové žiadosti.Fíha to sa  často nestáva.Kevin Brooks,Aubry McGeil a....preglgka som...Nash Nicolson. Akceptovať,akceptovať a.......akceptovať.No musím povedať že som prekvapená.Nemám pocit že ma má extra rád.Ani ja jeho ale existuje niečo tajomné čo ma k nemu strašne ťahá.....Zabzučí mi mobil.Ach kto mi zas píše?!
Kevin Brooks-Ahoj Padák!😂❤️
Candance Lee-Neprovokuj Brooks! Čo potrebuješ keď mi píšeš?
Kevin Brooks-Ach dievča musím hneď niečo potrebovať keď ti píšem? Ja som myslel že sme kamaráti😪
Candance Lee-Ale Keviii jasné že sme.❤️Radšej mi povedz kedy sa vidíme😊
Kevin Brooks-Bože Candance veď som úplne zabudol! Ako hlava? Od vašich som sa dozvedel že so v nemocnici😭Je ti už dobre?
Jeho starosti o mňa ma zaskočili..
Candance Lee-Kev,si zlatý že sa pýtaš🙈Už som v pohode zajtra idem už do školy.😫
Kevin Brooks-Candance? Mám nápad! Chceš ho počuť?😍
Candance Lee-Mám sa báť?😱
Kevin Brooks-To nebude potrebné😂
Candance Lee-Tak v tom prípade von s tým!😅
Ubehlo 5 minút a stále neodpísal."Píp"zabzučal mobil.Tak predsa len sa uráčil odpísať.
Kevin Brooks-Choď na balkón!
Čo to dokelu má byť?
Otváram balkónové dvere a neviem čo si mám myslieť...."Baf"zavreští Kevin a mňa čaká porážka."Ty idiot jeden!Ako si sa sem dopekla dostal?!"hovorím mu a on sa prehýba od smiechu."Kebyže sa vidíš Can."zase vybuchol smiechom "Mne to vtipné nepríde."povedala som urazene ale aj mne trhalo kútikmy."Prečo si tu Kev?" "Chcel som ťa vidieť."odvetil a pozrel sa mi do očí.Začínala som sa báť čo sa stane."To je od teba milé ale ja sa ešte musím ísť učit.Ahoj vidíme sa inokedy."zazmätkovala som a odchádzala."Candance!" "Dobrú Kevin" a tresla som balkónovými dverami....
Nash
Ležíme zadýchaní vedľa seba v posteli.Bolo to fajn,ako vždy ale žiadne pocity.A tak to má byť.To je môj život.Kým Meredith rozpráva aké to bolo úžasné,ja myslím na to čo robí ona.Či je ešte v nemocnici alebo ju zajtra uvidím."Nash sa nám zamiloval!"smeje sa môj najlepší kamarát-podvedomie. "Nie!"tresnem rukou do matracu."Čo nie zlatko?Nepôjdeš so mnou na tú párty?"tvári sa Meredith dotknuto."Nepôjdem ty krava nič medzi nami nieje!Zabudla si? Iba sme spolu spali nič viac!!"zavrčím na ňu...Prudko vstane,zoberie si veci a odchádza z mojej izby.Konečne....Zapnem počítač a idem pozreť facebook.Candance Lee akceptovala vašu žiadosť o priateľstvo.Ja som ju nikdy nežiadal!!Čo?!...A potom mi to príde.Včera som požičal malému Jakeovi môj komp. Hajzlík malý! Môj malý brat je jediný človek,ktorého mám úprimne rád. A ešte je tu ona....Nie nieje!Nemôže! Idem sa vyspať lebo únava mi už stúpa do hlavy.
Aloha Fellaz!😂❤️
Ideme shippovať!
#Cash 😍😂 alebo #Cavin 😊
Napíšte do komentov vašu voľbu🌚
Vote,coment poteší❤️😅
-vaša Emka💘💍

Btw,i love youWhere stories live. Discover now