H1

102 5 4
                                    

picture: achtergrond van Fay en Jayson hun telefoons😍❤️👫

'DOEI KUTKIND' riep ik Jasmijn na. ik fiets boos door. wat zij heeft gedaan kan echt niet! met MIJN vriendje vreemd gaan. wat denkt zij?! zij heeft zelf ook een vriendje! wat zal Ties verdrietig zijn... boos fiets ik uit reflex naar m'n (ex) boyfriend's huis maar dat merk ik pas als ik voor de deur sta en voel dat mijn wangen nat zijn van de tranen. de moeder van jayson doet open. zij is zo super lief! ze voelt als mijn 2de moeder en zij beschouwt mij als haar dochter want ze heeft 4 zonen. 'heee schat! wat heb ik jou lang niet gezien!' ze schrikt als ze mijn wangen ziet. 'is er iets mis meisje?' vraagt ze lief. ik barst weer in tranen uit. 'Jayson is vreemd gegaan met Jasmijn' huil ik. de moeder van Jayson schrikt. ze herstelt zich snel en trekt me in haar armen. 'ach meissie wat erg! dat wist ik helemaal niet!' 'nee ik ook niet' bekende ik. 'Jasmijn wist gewoon wat Jayson voor mij betekent en dan doet ze dit! wat een bitch!' huilde ik. de moeder van Jayson trekt me naar binnen en zet me neer op de stoel naast de bar. de oudste broer van Jayson komt binnen; Felix. 'hee faytje! wat is er?' 'Jayson is vreemd gegaan met Jasmijn' zei ik snikkend nog steeds aan de bar zittend terwijl de moeder van Jayson iets lekkers voor mij maakte. 'OMGG noooo' zei Felix 'jullie waren zo een goed stel!' en hij trok me in zijn armen. huilend in zijn gespierde armen dacht ik aan alle leuke dingen die ik met Jayson had gedaan. ijsje eten, park, first kiss, sportschool, OH JA niet te vergeten de dubbel date met Ties en Jasmijn bij de Mac! ik begin harder te huilen en Felix z'n shirt word langzaam natter. dat doet me denken aan dat ik een van de vele keren dat ik Jayson's shirts aantrok die altijd zo lekker roken, haeven omg, maar nu mag Jasmijn dat lekker doen! ik voelde dat ik boos werd. Felix wrijft me langzaam over mijn rug en kalmeert me terwijl Jayson's moeder zelf gemaakte smoothie voor me neerzet. ik kruip dieper in Felix armen want dat was precies dezelfde die ik en Jayson voor het laatst hadden gemaakt. 'waar deed Jayson eigenlijk?' vroeg Jayson's moeder. 'hij- hij- hij-' 'diep ademhalen babe' zei Felix. ik werd nog roder als dat kon want Felix was best wel knap en zeker gespierd! dat weet ik want Jayson en ik gingen een keer zwemmen met Jayson's fam... NEE FAY STOP Jayson is verleden tijd! 'hij zoende Jasmijn' zei ik zachtjes. 'aaiii' hoorde ik Felix fluisteren maar net hard genoeg zodat ik het hoorde. 'wat als wij vanavond uitgaan?'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eerste hoofdstuk OMGG wat vinden jullie ervan? ben benieuwd😛💋
SORRY VOOR KORTE HOOFDSTUK, IK HEB NAAM TEKORT HELP ME VOOR JONGENSNAMEN😂❤️xxxx

WHAT AM I DOING?! ft Jai WoworWhere stories live. Discover now