Jai scheurde zijn blik los van mijn lichaam. 'sorry babe'.
nawwhhh zo cute, z'n stem is ook echt super smooth. ik bloosde. 'JAAAAAAAIIIIII' werd er geroepen. 'JAAAA' riep hij terug maar hij bleef naar mij kijken. 'KOMEN'
'HOEZO' riep Jai. 'IK LAAT JE LOS' riep de stem van beneden 'OKE IK KOM AL' huh, ik laat je los? is dat codetaal ofs? 'ik moet gaan bae, zie je nadat je gedoucht heb' zei Jai en hij gaf me een kus op m'n wang. 'Okeee byeeee' zei ik. Jai deed de deur van de badkamer dicht en liep naar beneden. ik deed mijn onderbroek uit en deed de kraan van de douche aan. vond Jai mij leuk? vind ik hem leuk? nee dat kan niet ik ken hem pas een paar uur... maar z'n ogen, en de manier waarop hij naar me kijkt, huh? verward stapte ik de douche in. douchen in een vreemd huis met allemaal vreemde mensen terwijl ik uit ben gegaan en Felix en Jayson allebei vreemd zijn gegaan?! owh ja en niet te vergeten dat ik met Jai heb gezoend. waarom deed ik dat? ik voelde me leeg en het gat in m'n borst moest even opgevuld worden. ja dat was het. dus ik kon Jai niet leuk vinden. toch?na het douchen sloeg ik een handdoek om me heen want ik had geen zin om me aan te kleden. toen ik naar beneden liep, keken alle jongens naar mij alleen dan vooral naar mijn lichaam. ik bloosde. 'jongens stop doe niet zo flauw' hoorde ik Naomi zeggen. Cass, Dion en Sam keken schamend weg maar Jai en Kaj keken kwijlend naar mijn lichaam. sorry hoor maar dat is niet heel bijzonder, gewoon wat iedere vrouw heeft, waar zitten ze naar te kijken grinnikte ik in mezelf. Jai keek me aan en ik voelde opeens kriebels in m'n buik. Sterre ging op Jai's schoot zitten. huh? nou oke hun zullen wel broer en zus zijn. 'Kom, we gaan even kleren voor je uitzoeken, want je andere kleren zijn helemaal nat' zei Naomi. Nao en ik liepen naar haar kamer. 'JEZUS' riep ik. 'wat een grote kamer!!' Naomi lachte 'ja klopt'. we liepen naar de enorm grote inloopkast. zie je? dat bedoel ik nou. ik heb gwn een kast en Nao een inloopkast? OMGG.... allemaal Chanel en mooie kleding. 'zoooo mooi' fluisterde ik en ik streek met mijn hand over haar kleding. 'je mag wel iets uitzoeken als je wil?' ik keek Nao verbaasd aan. 'ja daarom zijn we hier' lachte Nao. ik mocht iets uitkiezen (een zwarte lange broek, een chille trui en een blousje eronder met het kraagje erboven uit) en we liepen weer naar beneden.
---------------
HELP GEEN INSPITATIE HELP HELP HELP IK HEB T OOK ZO DRUK MET SCHOOL HELP HELP SOORY VOOR KORTE HOOFDSTUK BTW😳😳❤️
YOU ARE READING
WHAT AM I DOING?! ft Jai Wowor
Teen Fiction"i didn't know that i was starving till i tasted you"