H3

66 5 7
                                    

ik liep naar alvast naar buiten want ik kon Jasmijn niet vinden. ik zal buiten wel op haar wachten. ik miste Jayson echt erg. echt super stom dat hij op een andere school zit!! wel fijn is dat zijn school eerder uit is. meestal komt hij me dan altijd halen. ik liep nog even naar binnen omdat Jasmijn misschien nu wel bij de kluisjes was. ze was er niet. ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. 'heeee Fay!' hoorde ik. oh nee niet Simon weer. Simon is de grootste nerd van de klas en ja... verliefd op mij.... 'Simon ik heb haast, doeii!!' riep ik en ik liep gauw naar buiten. ik pakte mijn fiets en fietste alvast naar de plek waar Jayson en ik altijd afspreken. ik zag hem al staan. OMGG hij draagt zijn rode polo!!!! dat staat hem zo goed😍. hij was alleen. ik begon naar hem te sprinten op de fiets en toen kwam er iemand aanlopen. hij draaide zich meteen om en liep naar degene toe. ze kwam me best wel bekend voor. ik stopte even om haar beter te bekijken. HUH?! dat was Jasmijn? wtf is ze aan het doen en waarom wachtte ze niet op mij?! ondertussen knuffelde Jayson Jasmijn. Jasmijn boog zich voorover en...OMGG WTFF ze zoent hem gewoon?! neeee...ik zag Jayson's tong in Jasmijns mond gaan. omg. i'm broken. verbaasd keek ik naar het zoenende setje. Jayson's hand draaide rondjes op Jasmijn's rug. OMGG dat deed hij juist altijd bij mij. ik voelde dat ik huilde. hoe kan Jasmijn dat nou doen?! ze weet hoe belangrijk Jayson voor mij is. Jasmijn verbrak de kus en keek trots om zich heen. totdat ze mij zag. ze verstijfde. Jayson voelde dat en keek in de richting waar Jasmijn naar toe keek en zag mij ook. jasmijn rende naar mij toe en zei: 'OMGG Fay het is niet wat het lijkt hij....' 'stop Jasmijn' huilde ik terwijl Jayson ook aankwam rennen. 'Fay, wat...' 'het is uit' zei ik. toen ik zijn verdrietige gezicht zag brak ik echt. ik fietste weg. 'Fay.....' hoorde ik Jasmijn nog schreeuwen. 'DOEI KUTKIND' riep ik en ik fietste door.

'kijk ze word wakker!' hoorde ik een bekende stem zeggen. 'eindelijk' hoorde ik een jongens stem zuchten. ik opende voorzichtig mijn ogen. ik lag op een vreemde bank in een vreemd huis. ik kon vanaf de bank het raam zien. het was donker. 'heee Fay' hoorde ik Naomi zeggen. 'hee Nao, what happend' kreunde ik. 'je viel flauw in de armen van Kaj.' 'WAT?!' ik schoot overeind en zag dat ik tussen de onbekende mensen lag. 'waar ben ik? OMG wat schamend!' ik werd rood. 'maak je maar geen zorgen we doen je niets' zei een blonde jongen. 'ik ben Kaj, je viel in mijn armen haha!' 'oh nee' kreunde ik. 'ja sorry ik kan er ook niets aan doen' lachte Kaj. hij had best een cute lachje. 'we hebben je naar binnen gedragen naar deze bank' zei de Aziatische jongen. 'ik heet Jai btw' 'hooi ik ben Fay' zei ik zachtjes. 'oeehh jullie namen rijmen!' zei Stacey met een pedo face(😏). Jai werd rood. hij is best cute als hij rood is haha. ik lachte. 'fijn dat je weer kan lachen!' zei een jongen met blond haar, wat langer dan de rest. 'ik ben Samuel maar jij mag me Sam noemen' en hij gaf me een knipoog. 'oke Sam dan' lachte ik. 'ik ben Cassius maar jij mag me Cass noemen' zei er jongen met een donkere huid en hij gaf me een knipoog. 'oke Cass dan' lachte ik. 'ik ben Dioni maar jij mag me Dino of dion noemen' zei een jongen met bruin/blond haar en hij gaf me ook een knipoog. 'oke Dion dan hahaha wie heeft dino bedacht' lachte ik. 'een van deze gekken' grijnsde Dioni en hij wees de rest van de jongens aan. 'ik ben Sterre' zei een meisje met een beetje rood geverfd haar. 'en Naomi is mijn zusje' 'hee ik ben Fay, jullie lijken best wel op elkaar!' glimlachte ik. 'ja dat horen we vaker' lachte Sterre. 'noem me maar Ster ofso' 'okeeee' zei ik. ik keek rond. ik zag nog maar een meisje staan die ik niet kende. ze had super mooi blond haar. 'heeeii, ik ben Amber maar jij mag me ambie of Am noemen' 'is goed!' zei ik. 'wat is er eigenlijk precies gebeurd?' 'ja... euhm je viel dus flauw in kaj's armen en toen schoof je topje een beetje omhoog' zei Jai. ik zag aan zijn gezicht dat het niet een beetje was. 'en toen pakte ik je benen en toen droegen we je naar binnen maar je stootte met je armen tegen de kast aan in de hal. dat was een foutje van kaj' kaj keek naar beneden. 'en toen legde we je op de bank neer en toen gingen opeens je benen omhoog en begon je te huilen' ik voelde aan mijn wangen en die waren inderdaad nat. 'ik zie er sowieso niet uit' kreunde ik verslagen. 'nee hoor je ziet er goed uit hoor' zeiden Kaj, Jai, Sam, Cass en Dion tegelijkertijd. Sterre keek een beetje boos. 'nee je ziet er belachelijk uit' zei stacey met haar cute gezichtje. ik keek voor me uit. zo schamend dit...ik heb dan wel een mooie BH aan maar dat betekend niet dat iedereen hem mag zien... 'kan ik me even opfrissen?' vroeg ik en ik kwam overeind. 'ja dat kan' zei Jai en hij pakte me vast want ik wankelde. 'wil je even meegaan?' vroeg ik zachtjes aan hem. onze hoofden waren dicht bij elkaar. 'ja' zei Jai met zijn smooth stem. 'ZOENEN, ZOENEN, ZOENEN!' schreeuwde Stacey ineens. ik schrok en wendde mijn gezicht af. 'kom' zei Jai en hij hielp me naar boven.

WHAT AM I DOING?! ft Jai WoworWhere stories live. Discover now