H6

38 3 3
                                    

ik mocht iets uitkiezen uit de Kledingkast van Naomi (een zwarte lange broek, een chille trui en een blousje eronder met het kraagje erboven uit) en we liepen weer naar beneden.

Jai en Kaj keken meteen op toen ze voetstappen hoorden en keken teleurgesteld toen ik weer normale kleren aan had. Ik glimlachte. Jai duwde Sterre van z'n schoot en liep weg van de tafel waar Sam, Cass, Dioni en Kaj zaten. Hun zusjes waren in de kamer hiernaast aan het spelen. Jai trok me in een knuffel en vroeg of alles goed ging, maar zo zachtjes dat niemand het kon horen. Ik fluisterde ja en gaf hem zachtjes een kusje in z'n nek maar niemand kon het zien. Jai bloosde. Naomi glimlachte. Had ze het gezien? ik ging op Jai's oude plek zitten. De jongens waren aan t praten over iets maar daar lette ik niet op want Kaj trok m'n aandacht. "hee Fay!" "hee Kaj haha" "waar woon je?" zei Kaj. "kom maar mee dan laat ik het je zien!"
want ik wilde sowieso naar huis. Wat had ik hier verder nog te doen? "jongens, ik denk dat ik ga!" zei ik. Sam, Dion, Cass, Sterre en de rest zeiden me allemaal gedag en kuste me op m'n wang. Jai en Kaj wachtten bij de deur. "Oh Jai ga je ook mee?" vroeg ik. "nee ik ga je alleen ook even gedag zeggen" zei hij en hij keek naar Kaj alsof hij wilde zeggen dat Kaj eerst wegmoest. Kaj had de boodschap al begrepen en liep de deur uit. Jai en ik stonden nu alleen in de gang, afgesloten van de andere. "wanneer zie ik je weer?" zei Jai zacht. "Zo snel mogelijk" zei ik. Jai leunde voorzichtig naar me toe en kuste mijn kaaklijn. Ik duwde hem tegen de muur. Jai kreunde heel zachtjes en stopte met me zoenen. "Jezus Fay, wat doe je allemaal met me" grinnikte hij. ik lachte. Jai draaide ons om zodat ik nu tegen de muur aanstond. Jai gaf een kus in m'n nek. "hahaha stop daar kan ik niet tegen" giechelde ik. Jai lachte en duwde zijn lippen uit elkaar en zijn tong gleed over mijn huid. Ik rilde. Jai begin te zuigen. Hahah dat word sowieso een zuigzoen dacht ik. We hoorden iets. Jai stopte meteen met zuigen. "ik zie niemand" zei ik. "nee ik ook niet, dat word trouwens wel een mooie zuigzoen hoor!" ik lachte en ging met mijn vingers door zijn haren. Kaj klopte op de deur. "Kom je Fay?!" hoorde we. "ik moet gaan" fluisterde ik. Jai keek heel zielig. "nawhh ik zie je echt heel snel weer hoor Jai" "hier dit is mijn nummer" en hij gaf een papiertje met zijn nummer erop. ik stopte het in m'n kontzak. "dankje echt lief van je" zei ik en ik zoende hem op de mond. Jai pakte me stevig beet bij m'n heupen en ik voelde zijn tong tegen zijn lippen. Ik gaf toestemming en we waren opeens aan het tongen. "FAY" riep Kaj ongeduldig. En Jai en ik verbraken onze kus. "doei Jai" zei ik. ik deed de deur open en liep naar Kaj die ongeduldig stond te wachten. Ik keek naar de deur en zag Jai's hoofd voor t raampje. Ik grinnikte. "wat deed je nou allemaal met Jai?!" vroeg Kaj. "niets gewoon nog even praten" zei ik. Kaj knikte. "oke" zei hij. "heb je eigenlijk al een vriendje?" vroeg Kaj. "Nee hahaha hoezo?" bloosde ik en ik was blij dat het donker was. "nou je bent best wel leuk en mooi enzo..." zei Kaj. Ondertussen waren we bij m'n huis aangekomen. Ik ging naar de voordeur en Kaj liep naast me. "oh ahha nou dankje, jij mag er ook best zijn" en ik woelde door zijn haar. Kaj keek me aan met zijn hele blauwe ogen en kwam dichterbij tot hij tegen mij aanstond. hij was een kop langer dan ik en zijn kin rustte op mijn hoofd. hij keek naar m'n lippen en kuste me opeens. WHAAATTT OMG IK BEN ECHT N PLAYER! dat ging er om in m'n hoofd maar ik zoende gewoon terug. Wat bezielt me?! zoMeteen denkt Kaj nog dat ik hem leuk vind! Echt wtf ben ik aan het doen? Kaj kuste me wat harder. Ik ging ermee in en mijn handen gleden perongelijk naar zijn kont. "Fay..." hoorde ik een stem zeggen. ik maakte me los van Kaj en keek recht in de ogen van Jayson.

WHAT AM I DOING?! ft Jai WoworWhere stories live. Discover now