H7

40 2 0
                                    

Jayson stond voor mijn neus en keek naar mij. Ik stapte van Kaj af. "Kaj ga maar weer terug, k kom morgen wel naar Naomi's huis." kaj knikte begripzaam en liep weg. Er viel een stilte tussen mij en Jayson. "ik..." zeiden we allebei. "ga jij maar eerst" zei ik tegen hem. Damn wat was dit ongemakkelijk. "ik en Jasmijn... het is niet wat je denkt..." "ja tuurlijk, daarom zag ik jullie zoenen" "en jij dan,je staat hier voor je huis een wildvreemde jongen te zoenen en z'n kont aan te raken" zei Jayson pissig. ik lachte want dit klonk erg raar maar was meteen weer stil. "jij en Jasmijn... hoelang speelde dit al?! ik heb die jongen alleen gekust omdat ik dacht dat dat hielp tegen mijn liefdesverdriet." dat was niet waar. Misschien met Kaj wel maar met Jai... ik weet niet, het voelde anders. "Jasmijn en ik zijn gewoon vrienden" "ja tuurlijk daarom zaten jullie lekker te zoenen" "ja, nou..." "Jayson houd maar op je bent gewoon vreemd gegaan, het is uit" boem dat was een klap voor mijn hart. Ik keek naar Jayson's gezicht en zag het breken. Hij draaide zich om en liep weg. Ik huilde. Ik stond huilend op het opstapje voor mijn huis. Even later zat ik tegen de deur met natte wangen en zag ik opeens een gestalte verschijnen. Het was Jai en hij ging naast mij zitten. "ik heb alles gehoord en gezien, ik weet hoe je je voelt" ik begroef mijn gezicht in Jai's arm en snoof zijn geur op. Jai was stil. "ik wist niet dat je zo over me dacht" "wat? waar heb je het over?" ik schoof weg van Jai en keek hem aan. "dat je mij had gezoend omdat het hielp tegen je liefdesverdriet" "nee het was anders met jou" zei ik zachtjes. "het voelde zo speciaal" zei ik. Jai keek weg. ik stond op. ik heb nu tijd voor mezelf nodig. Ik heb het niet allemaal op een rijtje. "Bye" zei ik tegen Jai. ik deed de deur open, stapte naar binnen, deed de deur dicht en liet Jai alleen achter op het opstapje.

WHAT AM I DOING?! ft Jai WoworWhere stories live. Discover now