nawaitu_cinta. part3

211 2 0
                                    

'Kebahagiaan yang dikecapi hanya impian untuk seketika. Andai ingin ku putarkan kembali rasa kemanisan indah bersamamu, akan ku lafaz ikrar cintaku dengan penuh keikhlasan'. Note yang ditulis Aliya hanya seperti angin yang bertiup dengan sanyup. Sesayup hatiNya. Aliya menatap gambarNya bersama anak sulungNya.

Muhammad Iskandar Dzulkarnain Bin Ahmad Ashraff Hafizuallah. Ya itu nama permata hati Aliya. Aliya berjuang penuh dengan kelahiranNya. Disayang bagaikan minyak yang penuh. Rasa rindu hanya dipendam, dalam diam Aliya merintih 'sayang!!! Ibu rindu! Rindu sangat.' teresak2 Aliya.

@%@&@%@-@&@-@&@-@%@

"Abang! Bangun lah..! Aliya ada benda nak tunjuk ni! Cepat lah.." Aliya mengejut Ashraff daripada tidurNya. Dia menarik2 tangan suamiNya agar bangun dari tidurNya.

"Apa sayang, abang penat lah! Sayang tunjuk esok jelah, abang ngantok sangat ni." kata Ashraff sambil baring ditempat Nya.

"Abang!! Janganlah tidur lagi, bangun lah dulu. Liya ada benda nak tunjuk and cakap kat abang! Please abang kejap je!" kata Aliya dengan nada merayu. Ashraff membuka mataNya.

"Ok cakap, abang dengar!" kata Ashraff lalu tumpuanNya pada Aliya. Aliya tersenyum.

"Nope abang kene duduk jugak, xmau baring." kata Aliya lagi dengan penuh semangat. Ashraff teros duduk die tak nak melambatkan masa tidurNya. Cepat isteriNya selesai cepat dia boleh sambung tidur.

"Hmmm apa die?" kata Ashraff dengan nada perlahan.

"Ok tepat, HAPPY BIRTHDAY ABANG" kata Aliya dengan penuh teruja. Ashraff hanya kaku.

"Sayang! Sayang kejut kan abang semata2 nak ucap ni je ke?" kata Ashraff membulatkan mataNya.

"Nope ada lagi! Nah!" kata Aliya sambil tersenyum. Dia menghulurkan kotak kecil kepada Ashraff. Dengan penuh berhati2 Ashraff membukaNya.

"What is this! Sayang betol ke ni?" kata Ashraff dengan nada teruja. Ashraff yang tadiNya ngantok teros lenyap macam tu je.

"Yes, kandungan Aliya dah masok 3 bulan dah!" kata Aliya tersenyum. Ashraff memelok Aliya. Sekarang dia rasa rumah tanggaNya lengkap dengan adaNya orang baru dalam rumah ni. Thanks Allah. Penantian 2 tahun perkahwinan tak sia2 baginya.

"Thanks sayang!" kata Ashraff lalu mengucup umbun2 isterinya. Tenang, bahagia, gembira semua tak terkata.

@%@&@#&@%@:@%@'@

HAHAHA PART NI CAM TAK BEST JE KAN😒 BUT TAK AP INSHAALLAH NEXT PART NAK BUAT YANG MENYENTUH HATI LAK😂  sorry ade yg typo or slah eje text..tu normal an3

@iyatul_wiyah97

Nawaitu_cintaWhere stories live. Discover now