Δεν κάνω χάρες

275 23 1
                                    

"Τι είπες;"

Λεει και σταματάει να γράφει.

"Άκουσες τι είπα. Δώσε πίσω αυτά που πήρες!"

"Δεν ξερω για ποιον πράγμα μ-"

"Ξέρεις για πιο πράγμα μιλάω. Για τα τσιγάρα της Μια, νομιζεις οτι σε φοβάμαι;"

Λέω και τον κοιτάζω καθώς τα μάτια του στενεύουν και γλύφει τα χείλη του. Θεέ μου μακάρι να μην τον είχα ρωτήσει ποτε.

"Ω, οχι αλλα θα έπρεπε."

Λεει με την βαριά φωνή του και μένω για λιγο να τον κοιτάω.

"Ω,οχι. Λοιπόν δεν ξερω για πιο πράγμα την απειλείς αλλα καλύτερα να μην την ξανά ενοχλήσεις!"

Λέω και δείχνει να με παρακολουθεί όταν μιλάω

"Αλλιώς τι;"

Ρωτάει και έχει αυτο το ειρωνικό χαμόγελο που τον κάνει, σεξυ... Εννοώ μαλακα! Σεξυ-μαλακα τέλος πάντων..

"Αλλιώς... Αλλιώς.. Δεν θες να τα βάλεις μαζί μου."

Λέω αλλα δεν φαίνεται να αντιδρά

"Μπορεί και να θελω.."

Λεει ανέκφραστος και χάνω τα λόγια μου.

"Τέλος πάντων..."

Λεει και ανοίγει την τσάντα του και μου πετάει ενα πακέτο με τσιγάρα. Μένω άφωνη και τα πιάνω, δεν μπορω να πω ευχαριστώ. Απλα περπατάω αργά προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω τι συνέβη μόλις.

"Αλλα να ξέρεις, δεν κανω χάρες!"

Φωνάζει και δεν γυρίζω να τον κοιτάξω. Τι σημαίνει αυτο παλι; Οτι θελει κάποιο αντάλλαγμα; Ω οχι. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζομαι ειναι να ανοίξω παρτίδες μαζί του.

"Θεέ μου, τα πήρες!"

Λεει και χαμογελάει καθώς της δίνω πίσω τα τσιγάρα της.

"Ναι.. Έχω τον τροπο μου."

Λέω καθώς περπατάμε προς το πάρκινγκ

"Χάρηκα που σε γνώρισα.. Και ευχαριστώ."

Λεει και χαμογελάει, το στυλ της δείχνει πιο "κακό" όπως και το δικό μου, ειναι περίεργο να χαμογελάει

"Τίποτα.."

Λέω και την χαιρετάω λιγο πριν μπω στο αυτοκίνητο και ξεκινήσω για το σπίτι, στο οποίο επικρατεί ενα χάος με τις βαλίτσες μου παντού στο σαλόνι. Αφού κανω κάποιες δουλειές αποφασίζω να κανω Skype με την μαμα μου.

"Θεέ μου πως πέρασε ετσι η ώρα. Πρέπει να σε κλίσω μαμα έχω μάθημα αυριο."

Λέω και κοιτάζω έξω απο το παράθυρο. Ειναι αυτος με μια κοπελα.

"Καληνύχτα"

Λέω στην μαμα μου και το κλίνω γρήγορα ώστε να παω πιο κοντά στο παράθυρο. Θεέ μου αυτη ειναι η αδερφη της Εμιλυ.Σιγουρα δεν το σκέφτηκε καλα πριν μπει στο σπίτι αυτού του αγοριού. Εννοώ.. Συνέχεια προκαλεί προβλήματα και ειναι τοσο σπαστικός.. Αλλα κατι μου λεει οτι κρύβει μια καλή πλευρά.. Όπως και να έχει δεν θελω να την γνωρίσω σκεφτομαι καθώς πηγαίνω στο δωμάτιο μου.

TROUBLEMAKER(Harry Styles Greek Fanfiction) Where stories live. Discover now