Μόλις μπαίνω στο σπίτι βλέπω ανοιχτά όλα τα φώτα... Είμαι σίγουρη ότι τα έκλεισα πριν φύγω! Τρομοκρατημένη φωνάζω «είναι κανείς εδώ;» Και δεν έχω απομακρυνθεί από την πόρτα. Δεν παίρνω απάντηση και τσεκάρω για το αμάξι του Χάρρυ αλλά έχει φύγει και δεν είναι σπίτι του.
«Είναι κανείς εδώ;!» Ρωτάω ξανά και γ φωνή μου τρέμει, ακούω έναν ήχο από το δωμάτιο μου και ένα ουρλιαχτό μου ξεφεύγει. Ξαφνικά ακούω βήματα να πλησιάζουν στο σαλόνι και βλέπω μπροστά μου...
«Θεέ μου Νειτ!» Ουρλιάζω και κλείνω την πόρτα!
«Τι σκατα κανείς εδώ;» Ρωτάω γεμάτη απορία.
Ο Νειτ ήταν ο κολλητός μου από όταν είμασταν 4 όταν οι γονείς του αποφάσισαν να μετακινήσουν στην Ισπανία πριν 1 χρόνο από τότε έχω να τον δω!
«Μπελά!» Φωνάζει και φαίνεται πολύ μεθυσμένος! Γαμωτο μου πάλι τα ίδια!
«Νειτ πάλι ήπιες;»
«Οχι..» γελάει και κάθεται στον καναπέ, πέφτει δηλαδή...
«Πως βρέθηκες εδώ;» Είμαι φανερά σοκαρισμένη
«Πήγα από το σπίτι σου πρώτα! Και μετά είπα να έρθω εδώ... Ω πήγε 4 ε;» Γελάει ξανά!
«Πως μπήκες μέσα;» Ρωτάω φρικαρισμενη!
«Σιγά το δύσκολο! Δεν είναι το πρώτο σπίτι που ανοίγω!» Γελάει και εγώ είμαι πιο σοβαρή από ποτέ!
«Θεέ μου είσαι χάλια! Θα σου ανάψω τον θερμοσίφωνα να κανείς ένα μπάνιο και μετά θα πιεις έναν καφέ! Και δεν σηκώνω κουβέντα τώρα είσαι στο σπίτι μου!»
«Μάλιστα κυρία!» Λέει και γελάει
Χαίρομαι που τον βλέπω αλλά όχι έτσι... από τα 14 μας άρχισε να πίνει και να ξενυχτάει μόλις έφυγε έμαθα ότι έμπλεξε με άσχημες παρέες και δεν είχε μάθει νέα του εδώ και μήνες..
«Μου ελειψες πολύ! Έχουμε τόσα να πούμε!» Του λέω και γνέφει.
«Αλλά σε παρακαλώ μην ξανά μπεις έτσι στο σπίτι μου. Έστω στείλε ένα μήνυμα!» Λέω και γελάει.
Αφού κάνει μπάνιο και φροντίζω να κοιμηθεί πέφτω στο κρεβάτι μου μόλις ξαπλώνω βλέπω ένα μήνυμα από τον Χαρυ «σε σκέφτομαι..» λέει και με κάνει να χαμογελάσω.. Θεέ μου τι θα κάνω μαζί του;!*Μετα από ένα χρόνο αποφάσισα να το συνεχίσω και θέλω να μου πείτε την γνώμη σας!!*
YOU ARE READING
TROUBLEMAKER(Harry Styles Greek Fanfiction)
Fanfiction•Η δεκαοχτάχρονη Μπελλα Ντεν μόλις μετακόμισε, σε μια πολυ μακριά απο το σπίτι της, πόλη με σκοπό να ζήσει μονη της για πρώτη φορα.Η φοιτητική ζωη της,όμως, δεν ειναι τοσο εύκολη όσο την φανταζόταν, αφού ως γνωστόν το να κανεις φιλίες ειναι δύσκολο...