Εισαι όσα θελω...

181 14 9
                                    

Καθώς με φιλάει παθιασμένα ο ήχος του κινητού μου μας διακόπτει και το όνομα του Zayn αναβοσβήνει στην οθόνη. Η έκφραση του Harry αλλάζει και απομακρύνεται.

"Πρέπει να το σηκώσω.."

Λέω και με αγνοεί.

"Zayn?Δεν μπορω να μιλήσω αυτη την στιγμή.."

Λέω αλλα με σταματάει

"Πήρα απλα να σου πω καληνύχτα.. Και συγνώμη που σε άφησα ετσι.. Θεέ μου χίλια συγνώμη.Αυτος ο μαλακας φταίει.."

"Δεν πειράζει.."

"Αλήθεια εσυ πως γύρισες σπίτι;"

Ρωτάει και πνίγομαι.

"Εμ.. Θα σου πω αυριο.. Καληνύχτα!"

Λέω και το κλείνω απότομα. Ο Harry βάζει μπρος και τον κοιτάζω, θα έδινα τα παντα για να μάθαινα τι σκεφτόταν αυτη την στιγμή..

"Ειναι 5 το πρωι καλύτερα να σε παω σπίτι σου.."

Λεει και δεν απαντάω..

"Χάρρυ.."

Λέω και με κοιτάζει στιγμιαία

"Δεν θελω να φύγεις.."

Δείχνει μπερδεμένος.

"Κοιμήσου μαζί μου σήμερα.."

Σχεδόν τον παρακαλάω.

"Μπελλα δεν.."

Σταματάει για λιγο και πέρνει μια βαθιά ανάσα

"Μπελλα δεν θελω να σου δίνω ελπίδες.. Δεν ειμαι ο τύπος αγοριού που περιμένεις.. Δεν κανω σχέσεις και τέτοιες αηδίες..Δεν μπορω να σου υποσχεθώ οτι δεν θα πηδάω πουτάνες.. Δεν ειμαι ρομαντικός.. Δεν ειμαι όσα θέλεις.."

Εισαι όσα θελω γαμω..

"Θα σε πληγώνω.. Συνέχεια.."

"Τότε γιατί ανακατεύεσαι στην ζωη μου; Γιατί δεν με αφήνεις απλα ήσυχη."

Λέω έτοιμη να βάλω τα κλάματα

"Δεν ξερω γαμω.. Για κάποιον λόγο δεν θελω να σε αφήσω.."

"Ε τότε μην το κανεις!"

Φωνάζω και σταματάει.

Χαϊδεύει τον λαιμό μου και με φιλάει.

"Καληνύχτα.."

Λέω θυμωμένη και με κοιτάζει

"Μπελλα γαμωτο.."

Φωνάζει και βγαίνει απο το αμάξι.. Με πλησιάζει και με τραβάει κοντά του.

"Ειμαι ειλικρινής μαζί σου.. Δεν κανω σχέσεις.. Αν θες να εισαι "μαζί μου" δεν υπάρχει θέση για τα συναισθήματα σου.."

"Τότε ποιος ο λόγος να ειμαι μαζί σου; Τι σκατα θα ειμαι φίλη σου;"

Λέω και με κοιτάζει

"Φίλοι με προνόμια.."

Με συμπληρώνει και στριφογυριζω τα ματια μου.

"Ξερω ακούγεται καπως αλλα ειναι το ίδιο πράγμα.. Μονο που είμαστε πιο ελεύθεροι.. Χωρίς σχέσεις και ολα αυτά τα ανούσια πράγματα.."

Λεει και τον κοιτάζω με απορία

"Μπορούμε να το σταματήσουμε οποτε θες.."

"Οχι ζήλεια.. Οχι drama..οχι λουλούδια και βλακίες.."

Λεει και γνέφω.. Δεν ειναι αυτο που θελω αλλα δεν αντέχω στην ιδέα να μην τον βλεπω καθόλου. Ειναι σαν μα ειμαι εξαρτημένη απο αυτον.. Θελω να τον γνωρίσω και αυτος ειναι ο μόνος τρόπος.

"Αυτο ειναι ναι;"

Λεει και γνέφω

"Ωραία.."

Λεει και μου χαμογελάει πριν φυγει..

"Καληνύχτα.."

Λεει και μπαίνω στο σπίτι.

*Ξερω ότι δεν ανεβάζω συχνά.. Σορρυ*

TROUBLEMAKER(Harry Styles Greek Fanfiction) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora