Το επόμενο πρωι δεν ειναι πουθενά. Έφυγε χωρίς να μου πει τίποτα; Και ποτε έφυγε ειναι πολυ νωρίς;!Θεέ μου ανησυχώ πραγματικά, ηταν πολυ χάλια χθες. Φοβάμαι οτι κατι μπορεί να του έχει συμβεί. Κοιτάζω απο το παράθυρο μου το σπίτι του αλλα φαίνεται οτι δεν ειναι κανεις μεσα. Το κινητό μου χτυπάει και το αρπάζω ελπίζοντας να ειναι αυτος αλλα ειναι η Μια.
"Ει που εισαι;"
"Σπιτι.."
Λέω και ειμαι έτοιμη να βάλω τα κλάματα
"Εισαι καλα;.. Σε παίρνω σε ακατάλληλη ώρα;"
Ρωτάει και παίρνω μια βαθειά ανάσα
"Έχεις χρόνο για έναν καφε;"
Ειμαι αποφασισμένη να της πω τα παντα. Φαίνεται να έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο οτι εγω όποτε σίγουρα θα μπορεί να μου δώσει συμβουλές..
"Φυσικά,για αυτο και σε πήρα, θα περάσω να σε παρω σε μισή ώρα."
Λεει και κλίνω το τηλέφωνο για να ετοιμαστώ.Δεν μπορω να σταματήσω να τον σκεφτομαι και ο τρόπος που με φίλαγε χθες. Ειναι τοσο ψυχοφθόρο να εξαφανίζεται κάθε φορα που με φιλάει. Δεν μπορω να το αντέξω. Δεν ειμαι σαν ολα αυτά τα κοριτσια που κοιμάται μαζί τους! Μόλις μπαίνω στο αυτοκίνητο της Μια, με κοιτάζει εξεταστικά.
"Κατι συμβαίνει εδω.."
Λεει και βάζει μπρος. Σε όλη την διαδρομή της εξηγώ τι έχει συμβεί μεταξύ εμενα και του Harry, δεν δείχνει και πολυ χαρούμενη. Ούτε και εγω. Μόλις φτάνουμε στην καφετέρια βλεπω την παρέα του Harry να κάθεται σε ενα τραπέζι στο βάθος. Ο Zayn με χαιρετάει και του δίνω ενα ψεύτικο χαμόγελο. Δεν βλεπω πουθενά τον Harry και αυτο με κανει να ανησυχώ περισσότερο. Μπορεί να του έχει συμβεί κατι;
"Ναι, ξερω τι σκέφτεσαι! 'Ίσως του έχει συμβεί κατι;' Οχι,Μπελλα η απάντηση ειναι ΟΧΙ! Απλα ειναι ανώριμος. Το πιο πιθανόν ειναι να πηδάει κάποια αλλη τώρα!"
Λεει και βγάζει το μπουφάν της. Θεέ μου στο άκουσμα αυτών των λέξεων η καρδιά μου χτυπάει πιο δυνατά, δεν θελω να το σκεφτομαι αν και ξερω οτι ειναι fuckboy, δεν μπορω να τον σκεφτομαι με αλλη...
"Ξερω ειναι σκληρό.."
Λεει και μου χαϊδεύει το χέρι
"Αλλα εχω γνωρίσει πολλα αγόρια σαν τον Harry, πίστευα οτι θα άλλαζαν αλλα Μπελλα δεν πρόκειται να αλλάξει.. Και σου αξίζουν πολυ καλύτερα απο αυτον!"
Λεει και της κανω νόημα να μιλάει πιο σιγα αφού ο Zayn έρχεται προς το μερος μας..
VOUS LISEZ
TROUBLEMAKER(Harry Styles Greek Fanfiction)
Fanfiction•Η δεκαοχτάχρονη Μπελλα Ντεν μόλις μετακόμισε, σε μια πολυ μακριά απο το σπίτι της, πόλη με σκοπό να ζήσει μονη της για πρώτη φορα.Η φοιτητική ζωη της,όμως, δεν ειναι τοσο εύκολη όσο την φανταζόταν, αφού ως γνωστόν το να κανεις φιλίες ειναι δύσκολο...