Det banka massa fans på bilrutorna som ville ta bilder o.s.v vi vinka till dem och dem börja skrika. Hur kan man älska oss så mycket?❤️
Vi gick ut och vakterna försökte få undan fansen. Vi tog lite bilder och gick sen in backstage för att göra oss i ordning.(Amandas perspektiv)
Jag är sjukt taggad xD tänk om jag träffar Tinus? 😱 Hahaha det gör jag säkert. Dem ska ju ha Signering och allt sånt men jag kan verkligen inte fatta att jag ska få träffa han idag. Haha jag börja fangirla
(Yasmins perspektiv)
Jag kunde snart inte Vänta längre! Vi var nästan först i kön och nu släppte dem in oss! Jag och Amanda rusa till längst fram nedanför scenen. Nu var det bara att vänta.
*
(Yasmins perspektiv)Nu gällde det, dem skulle komma ut på scenen nu! Vi vänta och tillslut kom dem ut, dem hade masker på sig. Det skreks och jag Amanda börja gråta! Dem tog av maskerna och börja sjunga plystre på deg! Vi skrek för fulla liv! (😂)
(Martinus perspektiv)
Vi börja sjunga plystre på deg men precis när vi kommit en bit in i sången höll jag på tappa bort mig när jag såg världens snyggaste tjej. Jag gick in i Mac men alla börja bara skratta som tur va. Vi fortsatte och sjung, heartbeat o.s.v men jag kunde verkligen inte släppa blicken från henne. Hon vinka till mig och då passa jag på att vinka tillbaka!
(Amandas perspektiv)
OMFG martinus gunnarsen vinka till mig?? Jag börja gråta.
(Yasmins perspektiv)
Amanda börja gråta, varför vet jag inte? Yasmin Tinus vinka åt mig! Skrek hon lyckligt! Jag blev glad för hennes skull. Nu var det äntligen dags för signering, det var bara några före oss! När vi kom fram så krama jag Mac och kom på mig själv med att jag hade sagt ananas split. Hej Yasmin! Sa han. Hur vet du vad jag heter? Fråga jag chockat. Hehe snyggt där med att hälla vatten över Amanda sa han och blicka med ena ögat. Jag trodde jag skulle svimma! Har jag prata hela tiden med Marcus gunnarsen??!!
(Martinus perspektiv)
Framför mig var tjejen som jag såg innan, världens sötaste tjej! Vi kolla varandra i ögonen då hennes kompis ropa på henne......
_______________________________
Sorry för kort kapitel men det blir ju inte spännande annars som du brukar säga MarcusMartinusSwe HUHUHU
YOU ARE READING
Mer än en vän? (M&M, Avslutad)
FanfictionNär Yasmin en dag kommer hem från skolan, får hon ett sms från....okänd? Vem kan det vara? men då visste hon inte att från den dagen skulle inget bli som förr.....