T: det jag mena var, jag älskar dig, mer som än en vän... Är det mögligt på så kort tid?
A: åh Tinus! Jag...
En tår rann ner för min kind. Tinus var snabb med att torka bort den. Jag kastade mig runt hans hals.
T: jag önska bara att vi kunde träffas igen.
A: såklart! Jag ska göra allt jag kan!
Där stod vi ett tag och kramades. Jag ville aldrig släppa han men alla kramar tar slut någon gång, även en kram från m&m...*
(Sorry för Tidshopp hehe)
Idag skulle m&m åka... Dem hade varit här i 3-4 dagar och skulle åka igen. F*n vad jag kommer sakna Tinus. Just det! Jag ska hämnas på Mac hehe. Alla kom ner för trappan och jag hade gjort frukost till alla.M: ååååh det hade du inte behövt!
A: jodå! HahahaMac var på väg att ta en juice glas...
A: app, app, app jag har en specialare till dig Mac!
M: okeeej, det var snällt?Jag närmade mig honom med juicen och låssades snubbla. Mac fick allt över sig Ahhahaha
M: manda!!!Alla börja skratta.
A: OMG Gud förlåt Mac! Du ska få en ny.
M: mm och det vill du att jag ska tro på?
A: eeeeh AhhhSa jag och gjorde valp ögon.
M: okej då en chans till.
A: tack!Jag hämtade andra juicen.
M: hur kan du redan förberett en till???! Jaja.
Han tog en klunk.
A: hur smakar det?
M: gott? Men varför kallas den specialaren.....manda!!! Va f****n!Alla började skratta. Mac sprang in på toan.
Y: vad.. gjorde... du? Skrattade Yasmin fram.
A: Hahahahaha jag hällde massa chili i.Alla brast ut i gapskratt. Yasmin följde Mac till toan.
Y: hur går det Mac? Hahahaha
M: Mmm mumlade han.(Yasmins perspektiv)
(På toan)
Mac låste dörren när jag kom in.
Y: maaa....
M: schhh Hahahaha. sa han och la sitt finger på min mun.
Y: okeeej?Han höjde handen och jag blev skit rädd. Jag blundade men.... Han skrattade lite lågt och drog in mig i en kram.
M: jag kommer sakna dig så mycket...
Y: jag kommer sakna dig också!
M: jag älskar dig!Vi båda blev chokade över vad som precis hade flugit ut ur Mac's mun.
Y: jag älskar dig också... Sa jag sen och såg in i hans choklad bruna rådjurs ögon som man drunknar i.
_______________________________
Busig du är Amanda!😈 HUHUHUHoppas ni gillade kapitlet :)
Tomteskum :)))
YOU ARE READING
Mer än en vän? (M&M, Avslutad)
FanfictionNär Yasmin en dag kommer hem från skolan, får hon ett sms från....okänd? Vem kan det vara? men då visste hon inte att från den dagen skulle inget bli som förr.....