T: Yasmin blev en bebis! Ahahahahaha
Jag: jätte kul! Sa jag och himlade med ögonen.
M: en liten bebis! Min fina babygirl sa han och drog in mig i en kram<3T: kom nu era små...!! Jag vet inte vad?
Y: HAHAHAHAHAHAHAHA dör
T: Hahahahahah så du tycker jag är rolig nu också? Säger han och peddosmilear
Y: Ha-ha-ha vet Du väll att jag alltid har tyckt? Jag är eller kanske "var" ett fan :) nu känner jag er. Säger jag och himmlar med ögonen.
T: Ja just det :) dig minns jag! Du förstörde för mig när jag ville kolla in Amanda!😈
Y: kolla du in henne?😏
T: men lägg av!😂
M: kom nu i stället för att flirta med varandra! Sa Marcus med en retlig ton.Martinus börja skratta.
Y: vi, flirta?? din lilla!!!! Vänta bara tills jag får tag på dig!
Jag börja jaga Marcus upp för trappan med Amanda och Tinus hack i häll.
Marcus stanna plötsligt och klev åt sidan så jag flög rätt på sängen.Y: Marcus!! Sa jag lite surt och satte armarna i kors.
M: är lilla Yase ledsen nu?😏 sa han och börja skratta. (Cute :) when you önska att du hade sådan här vänskap med m&m🙁💔)
Y: mhm, mumlade jag.Alla skratta så jag börja också att göra det.
Mac och Tinus plocka ihop sina grejer och sen gick vi till busshållplatsen.*
Nu var vi framme vid badet. Vi betala och gick till poolerna. Det var ett utomhusbad. Vi bytte om men jag fastna med blicken på mac's six pack (😏)M: gillar du det? Sa han med ett flin på läpparna.
Jag börja rodna och titta bort. Mac börja skratta.
Jag satte mig på solstolen.
T: ska inte mitt Crush bada?😏
Y: 1.jag har inte Crush på dig, sorry😌 2. Njaaaaa jag vet inte, sa jag tveksamt med ett peddoflin på läpparna.
A och T: Duuuu, Mac!!!!!!!Toppen....
M: men...ska inte babygirl bada? 🙁😏sa han putta med underläppen.
Y: eeeeh
M: joho du det ska du visst!😏
Y: eeh Mac... Du tänker väll.... Inte?? Flämtade jag i panik (misstolka inte dirty mindade människor!😂eftersom jag skriver detta är det väll jag som är dirty minded?🤔nejdå! Hahahahaa)Mac tog tag i mig och lyfte upp mig.
Y: MA...MA...MAAARCUS!!!!!!!
Han bara skrattade och bar mig till poolen.
Y: neeeej!!!! Jag tog tag ett hårdare grep om Marcus men....Sen kasta han i mig....
Y: MA...MA...MARCUS DET ÄR KAAAALLT!!!!!!! Huttrade jag fram.Alla bara skrattade. Jag gick upp på land....
M: eh... Vad gör du?
Jag fortsatte fram och puttade i Mac och Tinus (😂😈elak jag är)
Jag och Amanda stod och skrattade.
Sen drog dem i oss också. Jag kollade surt på Marcus.(Marcus perspektiv)
Jag skrattade åt hennes gulliga minn.
F*n jag tror att jag börjar bli kär...
Varför?! Hon gillar mig säkert inte på det sättet och jag åker hem idag....(Yasmins perspektiv)
Hela han är så fin!
Nej! F*n! Tror jag börjar bli kär! Och han åker hem idag.... Han känner säkert inte samma för mig... Jag är bara ett fan.(Martinus perspektiv)
Jag och Amanda hade jätte kul ihop❤️
Synd bara att jag ska åka hem idag :( måste kärlek vara så svårt?! Jag måste fråga idsg....(Amandas perspektiv)
Vrf måste han åka hem idag? Mitt liv hade nyss börjat bli bra? Jag älskar Tinus mer än något annat :(❤️ jag kommer sakna honom så in i bomben....
____________________________
Det var det kapitalet :( vrf ska jag alltid skriva så sad?Hahahaha när dem kasta i varandra vid poolen...😂 så slutar det alltid med M&M :) ni som sätt, hampus gör sommaren, glass mukbang med Marcus och martinus, och Hampus gör vintern med Marcus och martinus ....? Fattar vad jag menar😂❤️ Hahahahaha dör av dem videosarna. sen i slutet när dem spelar oskyldiga när Hampus lämnat dem. Sist när dem lämna Hampus fick han städa själv denna gången när han lämna dem, tyckte dem synd om M&M så Hampus fick skäll nu också😂❤️🔫
Hahahahahaha M&M är onda :)😈 men lätta att göra med :) hur f*n går det ihop? Hahahahahaha nej men dem är i alla fall världens finaste❤️❤️❤️
Haaaaaaade💕👋
YOU ARE READING
Mer än en vän? (M&M, Avslutad)
FanfictionNär Yasmin en dag kommer hem från skolan, får hon ett sms från....okänd? Vem kan det vara? men då visste hon inte att från den dagen skulle inget bli som förr.....