15:28 Från crazy kille:
hade👋Jag släcker ner skärmen och får en notis jag skiter i det och går ut ur mitt rum.
Jag hasar mig ner för trappan och går mot köket. Jag öppnar kylen, och gäspar stort. Jag tar fram mobilen från bakfickan och ser.... OMG?! Det kan inte vara sant?! Har Marcus och martinus svarat på min kommentar??!! Jag tänker att jag ser fel. Men jag går ändå in på insta och ser:@Marcusandmartinus har kommenterat:
vi kommer til Gøteborg❤️Følg med vet ja👍OMG jdjdjddjfjfj jag faller bakåt och slår i bänken. Sen blir allt svart...
(Amandas perspektiv)
Jag knackar på hos Yasmin men ingen öppnar :( jag trycker ner handtaget, öppet! :) men mitt leende försvinner snabbt då jag ser Yasmin ligga på golvet! Yasmin?! skriker jag med gråten i halsen. Vad har hänt? Snyftar jag. Jag slänger mig över henne och försöker ruska henne. Hon rör på sig sakta!(Yasmins perspektiv)
Jag slår upp ögonen och ser.. Amanda?! Vad gör du här? Säger jag glatt. Hon omfamnar mig en jätte stor kram. Du skrämde mig! Jag trodde du var allvarligt skadad eller till och med d...dö..död! Stammar hon fram. Sch! viskar jag och lugnar henne. Vi släpper kramen och hjälper varandra upp från golvet. Men vad hände egentligen?? Fråga Amanda. Och just det! Jag höll på glömma skrek jag! Vadå? Fråga Amanda. Marcus och martinus svara mig på insta!! Va är det sant??!! skriker Amanda jätte glatt. Jaaaaa!! Alltså OMG djdkfjfjfjfjfjfjfjfjfjfjr nu börja vi fangirla ordentligt (😂) jag svara på insta: ja! Hoppas verkligen vi ses!😭👏 jag bodde nämligen i Göteborg så jag ringde mamma.
Samtal med mamman....
(Amandas perspektiv)Jag hör inte så mycket av vad Yasmin säger för jag lyssnar inte... Som vanligt! Hahaha hon fick låna min telefon då henne telefon var nere i köket på laddning :) jag hörde att det plinga till så jag gick ner i köket för att kolla vad det var. HUHUHU (inspiration av: MarcusMartinusSwe ) jag knappa in hennes kod och såg att det var ett sms. Jag gick in på personen och det var från.... Crazy kille?
16:14 Från Crazy kille:
Hei :)Jag knappade snabbt in ett sms och skicka i väg det.
16:16 till crazy kille:
Vem är du? /Amanda16:18 från crazy kille:
En venn til Yasmin :)(Detta är inspiration av MarcusMartinusSwe )
16:19 till crazy kille:
Ett tips: lämna aldrig ut koden på din telefon till din kompis :)16:20 från crazy kille:
Hahahaha Jeg hadde ikke tenkt å gjøre heller ;)16:21 till crazy kille:
Woops nu kommer hon😅16:22 från crazy kille:
Hahaha så trist for deg :)_______________________________
Hahahaha han var lite retlig i slutet 😂 aja här får ni alla fall ett kapitel! ❤️ glömde så i nästa kapitel kommer han prata svenska!❤️ men nu när jag ändå börja kunde jag lika väl skriva på norska :) men måste sova, godnatt!❤️
YOU ARE READING
Mer än en vän? (M&M, Avslutad)
FanficNär Yasmin en dag kommer hem från skolan, får hon ett sms från....okänd? Vem kan det vara? men då visste hon inte att från den dagen skulle inget bli som förr.....