(Martinus perspektiv)Framför mig var tjejen som jag såg innan, världens sötaste tjej! Vi kolla varandra i ögonen då hennes kompis ropa på henne.
(Yasmins perspektiv)
Jag ropade på Amanda.
(Amanda=A jag= j eller Y i vissa fall)
A: Ja vad är det?
J: Det är Marcus vi har snackat med, hela tiden på sms viskade jag.
A: OMG är det sant? Varför sa du inget?! Frågade hon uppjagat.
J: Jag visste ju inte heller??!Vi båda började skratta. Vi fäste åter igen blicken på killarna. Vi gav dem varsin kram och sen tog en bild.
(Glömde säga att m&m pratar och tänker på svenska, Marcus=M martinus=T Amanda= A jag= J)A: tro inte att du kom undan med vattnet! Sa Amanda och försökte se sur ut.
Vi alla börja gapskratta, men man såg att det inte gick så bra för henne då Mac gjorde valpögon grejen, som han är sååååå bra på haha.
M: men inte kan du hämnas på mig, jag som är så oskyldig, han gjorde valpögonen.
Hahahahaa alla började skratta.
J: just det! Vi har något till er! Jag tog fram en godis påse.
T: är det de jag tror att det är??
Hans ögon lös upp.
A: vad tror du att det är? Skrattade hon.
T: godis?
M: svenskt godis??
J: då är det de.
Dem hoppade runt av glädje.(Amandas perspektiv)
Det bästa jag visste var att Tinus var glad, jag vet att jag aldrig kan få han men så länge han är glad, är jag också glad och som mmer stöttar jag honom när han får en flickvän, då ska jag vara glad för hans skull. Tinus kom i jätte hög fart och kastade sig över mig (misstolka inte, mena typ en kram) jag var oförberedd på det men la armarna runt honom så fort jag kunde.
T: tack, tack, tack och tack!
J: ingen orsak! Skrattade jag.nu är eran besöks tid över! Sa en av vakterna. (Vet inte om det finns något sådant men antar det😔) vi sa hejdå och höll på brista ut i gråt, jag ville inte lämna min fina Tinus. Dem krama oss.
T: kan jag få din snap?
OMG, OMG, OMG fråga Martinus gunnarsen nyss om min snap??
J: ja självklart!
Jag gav min snap innan vi gick.(Yasmins perspektiv)
A: OMG det var min bästa dag i mitt liv! Tinus fråga till och med om min snap!
J: grattis bästa du! själv har jag kvar Marcus
på sms Hahaha men jag fick lova att inte ge ut numret till någon.Vi gick in till huset.
J: hallå jag är hemma! Skrek jag. (Bor med en bonus familj)
(Bonus mamma=bm)
Bm: jag ska åka till Stockholm över natten! Det är en grej på jobbet. Jag kommer hem i morgon kväll. Det finns mat i kylen eller så kan du steka till dig något själv.
J: ok tack! Ha det så bra i Stockholm.Vi Sparka av oss skorna och hängde upp jackorna. Sen gick vi upp på mitt rum.
J: kan inte du fråga om du får sova över?
A: Ja det hade varit jätte kul!Just då plinga det till i min mobil.
20:33 från crazy kille:
Hej, vi ska vara här i Sverige någon vecka till. Vill ni träffas kanske? //mac20:34 till maciiboii<33:
OMG! Ja såklart, hehe sorry fortfarande mmer :) när då?20:36 från maciiboii<33:
Hahaha lungt, kanske typ i morgon? Klockan 12 på espresso house?20:37 till maciiboii<33:
Det blir perfekt!20:39 från maciiboii<33:
Good! Mandis kan vara lugn, Tinus kommer också! Hahaha, han hälsade en kram till Amanda och dig. Ses Imon<33OMG hjärta? Vad kan det Betyda, äh det betyder säkert inget.
20:39 till maciiboii<33:
Hahahaha hälsa kram tillbaka från båda oss! Godnatt sov så gott<3320:41 till maciiboii<33:
...
______________________________
Dun dun duuuuuuun, vad skriver Mac? Egentligen kan det vara vad som helst, det måste inte bara sov gott typ Hahahahaha. Hoppas ni gillade mitt lite längre kapitel i think? Ni ville ha ett till kapitel på denna så här har ni ett!<33 hade!👋❤️OMG, OMG, OMG denna skulle egentligen kommit upp för 4 dagar sen?! Trodde jag hade publicerat denna! Men här har ni den äntligen❤️
YOU ARE READING
Mer än en vän? (M&M, Avslutad)
FanficNär Yasmin en dag kommer hem från skolan, får hon ett sms från....okänd? Vem kan det vara? men då visste hon inte att från den dagen skulle inget bli som förr.....