Selamünaleyküm naber arkadaşlar bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz .
€€€€
işte bizim namı diğer it ( afedersiniz öyle seslenmek gerekti )
€€€€€€********€€€€€€€€€
İdare lanbasıyla aydınlanan bir oda. Kimi kasketli , kimi kalpaklı 7-8 kişi var odada. Adamlar hararetli
harareti konuşuyorlar ;
"Sabaha karşı ineriz oraya , evin yakınlarına bir yere pusu kurarız."
İçlerinde palabıyıklı olanı kocaman kocaman açtı gözlerini. Gözlerinin altında mor halkalar, kırmızı kırmızı ince damarlar vardı, içlerinde en yaşlısı oydu ."Şimdi durun bakalım. Orayı kimler biliyor içimizde , en iyi kimler biliyor ?"
İçlerinden pusu kuracakları , yeri en iyi bilen iki kişi tesbit ettiler. Kendilerine göre vazife taksimi yaptılar.
"Sabri de bizle gelecekmi ?" pala bıyıklı adam Sabriye baktı . "Hayır. Sabri bizi ormanda bekleyecek. " dedi.
Ardından hemen yanı başlarındaki eski pikaptan meyhane havaları dinlediler . Ağır aksak şarkılar söylediler . Kahkahalar attılar , geğirdiler, küfürler ettiler , tütün sardılar , içtiler , kötü kötü öksürdüler .
Vakit gelince kalkıp yüzlerini yıkadılar, çizmelerini giyip tam çıkacaklarken pala bıyıklı sordu;
" Kapılarında it var mı it ?" Eşikte dikilen kara, kuru adam cevap verdi : " he , it var kapılarında . " O zaman bize biraz et Verde atalım önüne , sonra başımıza bela olmasın namussuz . " etiket alıp çıktılar . Üçü geride kaldı , beşi atlarına binip başlarını eğerek çıktılar bahaçe kapısının altından geçip dört nala sürdüler adlarını.Ay ışığı yoktu lakin bir beyazlık vardı gök yüzünde . Önlerini görebiliyorlardı . Pala bıyıklı adam öndeydi . Bir saate yakın yol gittiler . Pala bıyıklı ormanın içinde düzelir açıklığa gelince atını yavaşlatı . Sonunda durunca elini kaldırıp geriden gelenleri durdurup, eliyle gitmekte oldukları yönü işaret etti.
"Şu ağaçlardan sonra evi göreceksiniz . Civarda başka ev yok , biliyorsunuz . Sabriyle Cafer burada bekliyecekler . Bundan sonra konuşmak yok . Ben hepinizin ne yapacağınızı yeniden anlatacağım. "
Kasketli , ince bıyıklı genç adama döndü .
" Sen evin üst kısmında duracaksın , duvarın dibine saklanacaksın . Camdan gözükmeyecek şekilde duracaksın . Ben bahçenin dışına , çitin arkasına gizleneceğim. Hem seni göreceğim , hemde kapıyı göreceğim . Sen devamlı bana bakacaksın . Kıyamet kopsa kımıldamicaksın . Sabah nasıl olsa belaya gidecekler (( bilmeyen kardeşlerime köylerde helalar evin dışında ayrı bir yerdedir ::)) . Kız kapıdan cıktı mı ben elimi yukarı kaldırıp sallayacağım. Kızın arkasından yaklaşıp , önce azını kapatacaksın , anlaşıldı mı ?" Genç adam "evet" anlamında başını salladı .Pala bıyıklı adam iri yarı olanına döndü :
" Sende evin ön tarafındaki yığınların arkasına gizleneceksin. " ardından ince bıyıklı genç adamı göstererek "bu kızı yakalamak için çıkıp azını kapatınca,
gidip ona yardım edeceksin, ikiniz kızı bahçe kapısından çıkaracaksınız . Ben işaret vermeden , kıyamet kopsa (haşa ) kımıldamak yok tamama mı anlaşıldımı ? "
"Anlaşıldı da ya bir aksilik olursa ?"
"Aksilik çıkmaz, ne aksilik çıkacak ."
"Ya adam işi anlarsa , silah çekerse , bir şey derse ?" Pala bıyıklı adamın gözleri kocaman oldu , kaşları çatıldı ,iki kaşı birleşti neredeyse.
" Bu iş olacak anlaşıldı mı ,lamı cimi yok . Emir öyle . Adam aksilik çıkarırsa vurulacak . O kadar , var mı başka soru ?
"İkisinden de ses çıkmadı . Atlarını gidecekleri yöne çevirdiler , ağır ağır ilerlediler ormana doğru . Sonra ormanın içine doğru inince atlarından indiler, pala bıyıklı adam fısıldıyor konuştu . " Atlarınızı bağlayın . Dikkat edin , öksürmek , tıksırmak çalılara basmak yok . " ardından heybesinden iki tane et parçası çıkarıp ellerine tutuşturdu ve " it ürkecek oldu mu önüne atarsınız . Ama tahmin etmem ortalık ışıyor , bu saatte uyur it .
Konuştukları gibi ince bıyıklı genç adam evin üst tarafına gizlendi , iri yarı olanı yığınların arkasına çöktü , pala bıyıklı adam , çitin dışında kaldı . Beklediler ilkin evet reisi çıktı dışarı , işi bitince geri girdi . Sonra kızı çıktı , fırsat kollayan pala bıyıklı hemen el sallamaya başladı. İnce bıyıklı adam hemen harekete geçti . Sesiz ve sinsi adımlarla yaklaştı kıza . Aniden kızın azını aileyle kapattı . Kız neye uğradığını anlayamadı , dondu kaldı , gerçekler dank edince olan gücüyle ağzını kapatan adamın elini ısırdı . Adam gayri ihtiyari o acıyla elini kızın ağzından çekti .
Kız korkuyla babasına seslendi feryat ederek . " yardım edin . ""Babaaaa yardın adinnnnn !!!" Kendilerine yeni gelen ince bıyıklı ile iri yarı adam hemen kızı omuzladılar . Fakat kaçırdıkları şey kızın babasının çifte ile dışarı çıkması oldu . Telaşlı baba evin ön kapısından çifteyi doğrulttu ." Davranmayın " diye gürledi kapıda .
İnce bıyıklı adamın silahı elindeydi , hiç sesini çıkarmadan silahı doğrultup bastı tetiğe . Acılı baba yeni fark etmişti silahı fakat artık çok geçti . Adam yıkılmadı , düşmedi , ateşte etmedi , İnce bıyıklı olan tekrar bastı tetiğe . Bu sefer karnına isabet etmişti kurşun , silah düştü önce adamın elinden , iki büklüm oldu elleri kurşunun isabet ettiği yere gitti , sonra düştü yere . Yeni yeni kendine gelen it te gelmiş ayaklarının yanında uluyordu . İte de bir kurşun sıktılar , it , canhıraş bir feryatları kıvrıldı olduğu yere , ince ince inledi , sonra kasıldı kaldı .
Kızın ağzını falan kapatmıyorlardı artık kız feryat ediyordu, olan olmuştu . Aldırmadılar kızın çığlıklarına
Annesine çıkmıştı artık kapıya yerde kıvranan kocasını gördü önce eğildi hemen yanına ,
" Ne oldu herif !" "Kızı götürüyorlar , beni bırak Asiye ! " . Kadın olayı geçte olsa fark edince olduğu yere çöküp dizlerini döğerek ağlamaya feryat etmeye başladı. Kime duyuralım bilirdik sesini . Çevrede evler vardı fakat uzaktı .Kızı kaçırmaya gelenler , kızı çoktan avlunun dışına çıkarmış. Kızın sesini kesmek için ağzını bağlayıp tekrar sırtlandılar . Acılı ana hala bağırıyordu , beddua ediyor , kocasının başında hala göz yaşı dökülen yordu .
Tüm bunlar olurken , aşağı mahalleden bir silah sesi işitildi ...
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Eeeeeeeeeeevet canların garibanların ilk bölümü yayınlamış bulun maktayız ...
İnşallah beğenirsiniz. Yorum ve vote lehinize beklemem inşallah .
Yeni bölüm 1 2 haftaya gelir inşallah . Hadi Allaha emanet ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜSLÜMAN SAVAŞÇI
Fiksi RemajaSelamın aleyküm Sevgili arkadaşlar bu kitaba başlama sebebim wattpad da ki müstehcen kitapların önünü azda olsa kesmektir . Belkide ben böyle konuşunca beni eleştiren arkadaşlar vardır . Benim hikayem hep tos pempelere benzemez , Bir tarafın an...