Selamünaleyküm arkadaşlar biliyorum biraz geç oldu kusura bakmayın😯😯😯😯😯
Medya, KERİM AĞA
$$$$$$$$$###########$$$$$$$$
Kerim Ağa'nın gözleri çakmak çakmaktı. Sinirinden alnının damarları çıkmış , sağına soluna ateş püskürüyordu . Kerim Ağa'ya " ağam " diyen ne kadar adam varsa karşısına dizilmişlerdi . Hepsi , ellerini önlerine kavuşturmuş kavuşturmuşlar , başlarını eğmişler , ses soluk çıkartmaksızın duruyorlardı. Kerim Ağa'nın karşısında. Kerim Ağa , fırtına gibi esiyordu.
- Bir sakallıya nasıl kaptırırsınız ulan kızı ! Boyunuzdan utanmadınız mı eşek herifler?
Hepsi oradaydı, Sabri oradaydı , pala bıyıklı adam oradaydı, ince bıyıklı Kasketli adam, köy evinde işi planlayıp tezgahlayanlar, hepsi... Kerim Ağa pala bıyıklı adama döndü.
- Sen! Seni ne diye gönderdik bu serserilerin yanına? Niçin vaziyet etmedin, niçin tedbir almadın?
Pala bıyıklı adam bütün cesaretini toplamaya çalıştı. Başını hafifçe kaldırdı:
- Ben elimden geleni yaptım ağam...
- Ne yaptın?
Pala bıyıklı adam, sağına soluna baktı :
-İşi tezgahlamıştık ağam, iyi tezgahlamıştık. Kızı sağ salim kaçırdık. Başka şey gelmezdi bizim elimizden ağam...
Kerim Ağa, sofanın içinde ileri geri gidip geliyor, sinirli sinirli sigara tüttürüyordu.
-Adamı kim vurdu?
İnce bıyıklı Kasketli adam kekeledi.
-Ben vurdum ağam.
-Bir de söylüyor utanmadan.
İnce bıyıklı kasketli adam yeniden kavuşturdu ellerini, yeniden başını önüne eğdi. Kerim Ağa Sabri'ye döndü, yanına kadar yürüdü.
-Ya sen! Sen ne yaptın, sakallı, kızı alırken elinden?
Oğlanın boynu omuzlarının içinde kaybolacak nerdeyse. Kerim Ağa, aşağılayıcı bakışlarla aşağıdan yukarıya süzdü Sabri'yi.
-Şuna bak! Tüuu! Yazıklar olsun, bir de benim oğlum olacaksın.
-Ne yapabilirdim baba... Adam silahlıydı az kalsın vuracaktı bizi...
-Vursaydı ulan, Vursaydı... Vursaydı da görmeseydim gözüm sizi!
Kerim ağa, ince bıyıklı adama döndü yeniden.
-Adamı tanıyabilir mi bari, kimmiş, neyin nesiymiş?
-Adını söylemedi bize... Ama nerede görsek tanırız ağam...
Kerim Ağa, pala bıyıklı adamın yanına geldi kamçısını kaldırıp gırtlağınadayadı adamın.
-Yarından tezi yok , o adamı aramaya çıkacaksınız. Bana canlı getireceksiniz o adamı.
-Başüstüne ağam, yarından tezi yok...
Sonra hepsine birden.
-Tamam mı ulan! Şimdi defolun!
Adamlar süklüm püklüm çıktılar dışarı. Onlar çıkarken Kerim Ağa hepsinin işiteceği bir şekilde söylendi:
-Size şerefimi iki paralık edesiniz diye para vermiyorum eşek herifler. Ayağınızı denk alın.
Ormanda, sakallının kurşunuyla eli yaralanan, şimdi eli saygılı olan o ince bıyıklı kasketli
adamda söyleniyordu kapıdan çıkarken. "Ben böyle işin " deyip deyip söyleniyordu. Adı Zihni'ydi adamın. Bu olanlardan sonra Kerim Ağa'ya da kızgındı, Sabri'ye de. Vakit gece yarısıydı.$$$$$$$$$$$$$$#########$$$$$$$$$$$###$##
Evet arkadaşlar yeni bölümü en kısa sürede yayınlayacağım . Bölüm hakkında ki yorumlarınız lütfen😊😊😊😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜSLÜMAN SAVAŞÇI
Fiksi RemajaSelamın aleyküm Sevgili arkadaşlar bu kitaba başlama sebebim wattpad da ki müstehcen kitapların önünü azda olsa kesmektir . Belkide ben böyle konuşunca beni eleştiren arkadaşlar vardır . Benim hikayem hep tos pempelere benzemez , Bir tarafın an...