Prológus

3.2K 116 5
                                    

5 évvel később..

Atyám, el sem hiszem, hogy öt nap múlva lesz Cameron esküvője!

Emlékszem, hogy mikor kibékültünk Hunterrel, egy hétre rá bemutatta Biancát, az új barátnőjét, akivel azóta együtt vannak és Cam négy hónapja megkérte a kezét.

A bátyám még mindig ugyanolyan idióta, na jó, egy kicsit megkomolyodott az évek során, de még mindig a nyakába tudnék ugrani, ha akarnék. Csakhogy közben húsz lettem. Igen, a kis Kate felnőtt. Nehogy elhigyjétek.

Ezalatt az öt év alatt, elvégeztem a maradék nyolcadik évfolyamot, a gimnáziumot, és most fogok befejezni egy újságíró tanfolyamot.

A Magcon feloszlott..

Mindenki felnőtt, saját utat választott.
Johnny, Jacob szóló karrierbe kezdett, Blake maradt, ami eddig, Christian a zenénél táborozott le, ahogy Aaron és Cam is.

Hunter, Brandon és Ashton saját turnét csináltak két évig, de aztán Ash haza költözött, Brandon Európába, Hunter. Hunter pedig itt van mellettem.

Becca, a drága ikrem, és Jacob is együtt vannak még. Náluk is volt egy kis idő, amikor külön laktak, mert Becc úgy érezte, hogy Jacobnak fontosabb az éneklés, mint ő, és kiakadt, de most már minden rendben.

Mind a négyen egy óriási lakásban lakunk, nem messze Camtől és Biancától, akik lázasan készülnek az esküvőjükre, ami lélegzetelállító lesz.
Három koszorúslány lesz: én, Becc, valamint Bianca unokahúga, Rose.
Rose most tizennyolc és nagyon jól megvagyunk. Sokszor csövel nálunk a lány, a fiúk is nagyon bírják.

Most éppen várjuk, hogy a kis csapatunk újra össze álljon, már ami maradt belőle.

Blake, Aaron, Johnny, Christian, Brandon, és Ashton is hivatalosak az esküvőre és a lagzira is. Az esküvő egy hét múlva lesz, de addig mindenki lemondta a programjait, hogy egy kicsit együtt lehessünk.

Most fejeztem be a két vendégszobában az ágyneműk felhúzását.

Blake, Johnny, Ashton és Brandon fog nálunk lakni, míg Christian és Aaron Caméknél.

Csak egyet remélek, hogy minden úgy fog elsülni ezen az esküvőn, ahogy azt Bianca és a bátyám is akarja!

Sziassztok!
Itt volnék egy kis "összefoglalóval", ami az elmúlt öt év történéseit írja le.
Remélem a folytatás is annyira fog tetszeni, mint az előző könyv.
Sok puszi

Stay // Szomszédok 2. Évad // BefejezettWhere stories live. Discover now