1. rész

2.4K 100 2
                                    

Mint minden reggel, ma is fél hétkor felkeltem, gyorsan felöltöztem. Megfésülködtem, sminkeltem egy kicsit és kiléptem a szobaajtón.

A konyhából nagyon finom illatok terjengtek körül a lakásban, valamint halk beszélgetés is felhallatszott az emeletre.

Biztos csak Cam ugrott át valamiért, de amint leértem a lépcsőn nagy meglepetés ért.

Blake, Brandon és Hunter csenben beszélgettek a hatalmas étkező asztalnál, miközben mindhárman tojásránottát ettek és kávét ittak.

- Gray!- kezdtem el perverzen húzogatni a szemöldököm.

- Dallas!- tett ő is ugyanígy, mikor megpillantott. Azonnal a nyakába ugrottam. Mondtam, hogy nem sok mindenben változtam. Talán csak nagyobb lettem.

- Szia Brandon!- öleltem meg őt is, majd nyomtam egy puszit Hunter hajába és leültem az asztalhoz.

- Beccáék?- kérdezte Blake.

- Alszanak.

- Ekkora alvóbajnokok lettek?- vonta fel a szemöldökét.

- Ja, de majd egyszer csak felkelnek.- mosolyodtam el.

Tíz óra körül lehetett, mikor megcsörrent a telefonom.

- Bianca az, várjatok!- felkeltem az asztaltól és felvettem a telefont.

- Szia!- köszöntem.

- Azonnal gyertek át kérlek!- hadarta kétségbeesetten.

- Úristen, mi történt?- kapkodtam össze a táskámba az első dolgokat, amik a kezembe került. Valószínűleg ezért került bele egy villa és Brandon mobilja is.

- Nem fog ide érni a ruhám az esküvőre!- zihálta.- Nem hiszem el. Nem hiszem el Kate!

- Nyugodj meg, lélegezz mélyeket, mindjárt ott vagyunk, csak felkeltem Beccet.

- Jó.- kinyomtam a telefont, majd felrohantam az emeletre, kopogás nélkül benyitottam Beccáék szobájába, akik még az igazak álmát aludták. Felhúztam a redőnyt, mire halk mocorgást hallottam.

- Ki az ágyból Becca, Biancának szüksége van ránk!- láttam, ahogyan az ikrem szemei kipattannak és azonnal kiugrott az ágyból, mit sem törődve azzal, hogy szegény Jacobról is lekerült a takaró.

- Mi történt?- kérdezte ilyedten, mikor megtalálta az egyensúlyát.

- Majd a kocsiban elmondom, öltözz! Lent megvárlak a kocsinál!- elhagytam a szobájukat.

- El kell mennünk Camékhez,mert baj van Bianca ruhájával.- hadartam, mikor leszáguldottam a lépcsőn.

- Ezeket azért kiszedtem a táskámból, mert gondolom nem akarsz enni a kocsiban, vagy az én telefonommal telefonálni.- mutatta fel a két tárgyat - egy villát és a saját telefonját - Brandon.

- Igen. Nem akartam. Na mentem, sziasztok, majd találkozunk. Becca meg siessen.- gyors csókot nyomtam Hunter szájára, kezembe vettem a kocsikulcsokat, majd becsuktam magam mögött a bejárati ajtót.

Lementem a lifttel a mélygarázsba és a kocsival kiálltam a bejárati ajtó elé. Becca smink nélkül, alig kifésült hajjal pattant be a Cabriomba. A ruháján is látszott, hogy ezek voltak legfelül a szekrényben.

- Itt vagyok, mehetünk!- mondta, mire beindítottam a motort és elindultunk.

Tíz perc volt az odaút, nagyon gyorsan odaértünk a délelőtti forgalom ellenére.
Felmentünk a lifttel, majd már rutinos mozdulattal nyitottam ki Cameronék ajtaját.

Stay // Szomszédok 2. Évad // BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora