Tania
Seděla jsem u svého stolu v práci , nohy ležérně opřené o stůl. Četla jsem si blog nějákeho doktora Watsona. Najedou si za mými zády někdo odkašlal. Byl to můj nad nadřízený a zároveň můj přítel Greg Lestrad. Otočila jsem se na něj a usmála se. " Co potřebuješ Gregu ? " zeptala jsem se . " Mám pro tebe nový případ Tanio. Pojď se mnou. " odověděl mi s úsměvem. Nastoupili jsme do auta a Greg mi začal o tom případu něco povídat." Staly se tři sebevraždy. Zpočátku to vypadalo jako obyčejné sebevraždy ale teď se stala čtvrtá." vysvětloval." Co je jinak ?" zeptala jsem se. " Oběti nenechaly vzkaz. Tahle jo." to už jsme vystupovali z auta. Stáli jsme před starou budovou. Greg věděl že je beznadějné mně přemlouvat abych se převlékla do ochraného obleku , takže jsme šli rovnou k oběti. Na zemi ležela žena célá v růžovém. Vedle ní byl do dřevěné podlady vyrit nápis Rachel. Skolonila jsem se prohledala jsem její kabát. Byl mokrý. V pravé kapse jsem našla deštník. Byl suchý. To znamená že šla v dešti ale byl příliš silný vítr na to aby měla deštník. V Londýně ale nepršelo, což znamená že sem přijela. V jakém městě pršelo a byl silný vítr ? Cardif. Tato žena přijela z Cardifu. Přešla jsem do rohu místnosti za závěs a podívala jsem se ven, když do místnosti někdo vstoupil. Otočila jsem se. Vysoký muž, hnědé trochu kudrnaté vlasy, výrazné lícní kosti. Na sobě měl černý kabát s ohrnutým límcem. Zřejmě si mě nevšiml. Skolonil se k oběti. Chvíly si jí prohlížel a pak se nahlas zeptal " Od čeho myslíš Johne že jsou ty podlitiny na nohou ?". Neudržela jsem se a řekla jsem " Od jejího kufru , který tady nenajdeš.". Otočil se na mě a prohlédl si mně. V tu chvíly promluvil Greg. "Sherlocku tohle Tania. Tanio tohle Scherlock." představil nás. Sherlock mě začal skenovat.
Sherlock
Tania, hezké jméno. Odhaduju že jí je tak 20 let. Je to kuřačka. Na krku má tetování, tři písmena ADT pravděpodobně její iniciály. Strašne mi někoho připomíná, nějákou ženu. No to teď nebudu řešit. Všiml jsem si že mě skenuje jako já jí. Zamračila obočí , zřejmě jsem jí někoho připomněl.
Tania
Sherlock,Sherlock,Sherlock. Co mi to sakra připomíná. Přestala jsem na něj zírat a raději jsem otočila na Grega. "Pravděpodobně je z Německa. Má řadu milenců. Přiletěla z Cardifu. A teď mě omluv. Musím se vrátit domů." řekla jsem a odešla jsem z místnosti. Od té budovy jsem došla na hlavní a chytla jsem si taxíka. Jela jsem do svého nového bytu na Baker Street. Vytoupila jsem a zaklepala na dveře se zlatým nápisem 221B. Otevřela mi postarší usměvavá žena. "Dobrý den vy jste určitě slečna Zoom. Já jsem paní Hudsnová." přivýtala mě. "Ano to jsem. Ale říkejte mi Tania." řekla jsem a nervozně jsem se usmála. Paní Hudsonová mě pozvala dovnitř a vedla mě do mého nově pronajatého bytu. Vešla jsem do pokoje. Usmála jsem se. Tohle je byt přesně pro mě.
Sherlock
Přestala na mě zírat a otočila se na Lestrada. Řekla mu svou dedukci a pak se omluvila že už musí domů. Byl jsem tak překvapený že jsem ani neslyšel co John říká. "Hej Sherlocku vnímej mě !" řekl John a zamával mi rukou před obličejem. "Co jsi říkal Johne ? " řekl jsem a John si povzdechl. "Říkal jsem že bys jsme už měli jet." řekl. Vstal jsem tedy a odešel jsem z místnosti. "Sherlocku počkej !" křikl na mě John. Zastavil jsem před budovou a počkal na něj. Zachíly byl dole a já nám chytl taxi. Nastoupily jsme a celou cestu jsme mlčeli.
John
Celou cestu mlčel a přemýšlel. V jeho obličeji se zna čily dvě emoce. Bylo to překvapení a smutek. Počkat smutek ?! Co mu připadá na tý holce smutnýho ? Později ne ho na to zeptám.
Tania
Uffff. Právě jsem dodělala práci. Jak já to papírování nenávidím. Sedla jsem si do křesla a vzala jsem si svojí kytaru. Moje prsty začaly přejíždět po strunách. Zachvíly už hrály mě velmi známou melodii. K písni se zachvilku přidal i můj hlas. Miluju hru na kytaru. Byla jsem tak zabraná do písně že jsem si ani nevšimla že někdo vstoupil.
Sherlock
Otevřel jsem dvěře o bytu 221B. Chtěl jsem jít hned do svého pokoje , když jsem uslyšel krásnou melodi a zpěv. Pomalu jsem šel k druhému pokoji. Otevřel jsem pokoj a tam seděla v křesle Tania a hrála na kytaru. Hlas měla tak líbezný že se mi z něj až tajil dech. Její prsty jezdily po strunách jako smyčec na houslých. Když hrála byla líp soustředěná než bez hraní, stejně jako já. Pomalu jsem dveře zavřel dveře. Potichu jsem odešl k sobě do pokoje aby si mě nevšimla.
Ahoj lidi !
Takže protože jsem teď dokoukala poslední sérii Sherlock, tak jsem začala psát tuhle knihu. Neslibuju že kapitoly budou vycházet pravidelně, protože mi jedna kapitola dá většinou zabrat. Buď budu vydávat v pondělí nebo ve čtvrtek. Doufám že se vám tahle knížka bude líbit. Zatím ahoj. Uvidíme se u příští kapitoly.Vaše Ann
ČTEŠ
Ta dívka [POZASTAVENO]
FanfictionStála jsem tam jako přikovaná a koukala na něj,na mého milovaného Sherlocka Holmese,jak stojí na kraji vysoké budovy. Zazvonil mi telefon,a já ho rostřesenou rukou zvedla. "Co tam děláš ?" řekla jsem chraplavým hlasem. Ozval se jeho hlas. Zněl tak v...