James "Jim" Moriarty

49 2 0
                                    

                             Tania
Probudila jsem se jako obvykle v Sherlokově objetí. Už jsem si na to pomalu zvykla. Dnes mám trochu naspěch. Potichu se vstanu a popadnu první oblečení co mi přijde pod ruce. Černý uplý džíny,bílé triko a svetr s dlouhým rukávem. Odejdu z pokoje a jdu do kuchyně. Chvíly šmátrám ve všech pločkách,až najdu pánev a vajíčka. Ano bydlím tu už skoro půl roku, ale stále si nepamatuju,kde co je. Rychle jsem mu udělala pravou anglickou snídani(ti kdo neví co myslím tak je to talíř na knerým je volský oko,houby,párky,fozele,toust a opečená rajčata) a nechala jí ležet na stole pro Sherlocka. Ještě jsem k ní dala lísteček,na kterém bylo napsáno :

Drahý Sherly,

Šla jsem ven,tak se o neboj. Vrátím se kolem večeře.

Tvoje Tan

Vzala jsem si svůj bílí kabát a vyšla ven. Sněžilo,ale zarovrň svítilo slunce. Usmála jsem se. Už dlouho jsem neviděla sníh. Pak jsem si vzpoměla proč jsem šla ven. Za týden jsou Vánoce a já potřebuju koupit Sherlymu nějáký dárek. Vyrazila jsem po chodníku na břehu Temže,odkud jsem šla do jednoho menšího obchodu. Jen jsem tak šla a najednou mě někdo chytil pod krkem a něco mi píchl do ruky. Pohltila mě tma. Když jsem se asi po půl hodině probrala,seděla jsem v křesle v nějáké opuštěné budově. Ve stínu jsem uviděla muže v obleku. I když jsem mu neviděla do obličeje, přišel mi hodně povědomý. A když promluvil,tak už jsem věděla,kdo to je. "Dlouho jsme se neviděli Tan. Jak se máš ?" "Proč jsi to tenkrát udělal Jime ?!" "Co přesně myslíš drahá ?" řekl a samolibě se usmál. Vztek se začal stupňovat, ale pořád šlo zachovat chladnou tvář. "Tak za prvé skoro jsi mě zabil a za druhé mi neříkej drahá ! Už dávno nejsem tvoje Jime. Co po mě sakra chceš ?!" to už jsem na něj křičela. Byla jsem naštvaná a to hodně. "Víš" začal a prohlížel si při tom svůj prsten,který měl na ruce "mám pro tebe nabídku." Tahle věta ve mě vyvolala vlnu strachu,protože když Jim má pro někoho nabídku,tak to vždycky dopadne špatně. I když jsem se ho teď bála, začala jsem na něho křičet "Ne ne a jěště jednou ne ! Nebudu pro tebe procovat !" s poslední větou už můj pohár trpělivosti přetekl a já mu vrazila pěstí. Zasáhla jsem jeho spánek a on omdlel. Rozběhla jsem se pryč od toho místa. Rychle jsem nastoupila do taxíku a jela do centra Londýna.

                      O 3 hodin, později

I s taškama jsem vystoupila z taxíku před dvěři mého a Sherlockova bytu. Rychle jsem šla dovnitř. Tašky jsem nechal v předsíni. Už už jsem chtěla jít nahoru,když mě zastavila paní Hudsonová."Konečně jste tady drahoušku. Sherlock o vás měl hrozný strach. Já mu říkala neboj se o ní, je přece už dospělá. Bude určitě rád až vás uvidí." Přikývla jsem a vyšla nahoru. Sherlock ležel na gauči,oči měl zavřené a ruce složené pod hlavou. Oddechla jsem si protože, jsem o něj měla hrozný strach,zvláš po tom jak jsem Jimovi dala pěstí. Byla jsem si jistá,že se mi něják pomstí. "Kde si byla ?" uslyšela jsem jeho hlas. "Nakupovat." "A co ?"To tě nemusí zajímat." odsekla jsem podrážděně,protože jsem toho měla za dnešek dost. Odesla jsem na balkón a zadívala se na noční Londýn. Povzdechla jsem a vytáhla z kapsi krabičku cigaret. Ano kouřím,ale jenom když jsem hodně vystresovaná nebo naštvaná. Vzala jsem si jednu a zapálila si. Byla jsem tam sotva 5 minut,když přišel Sherlock. Starostlivě se na mě podíval a řekl "Jsi v pořádku Tanio ? " "Proč bych neměla být ?" " Protože kouříš,jen když se stresuješ. Chodíme spolu půl roku. Znám tě hodně dobře." "Jsem úplně v pořádku,jen...." "Co jen ?" "Bojím se že se něco stane. Že mi tě někdo vezme." "Aha. Ale to se nikdy nestane rozumýš ? Nikdy." řekl a dlouze mě políbil. "Tak moc tě miluju Sherly. Ani nevíš jak." "Vsaď se že to vím. Protože tak tě miluju i já." řekl a sevřel mě ve svém medvědým ochranářském objetí.

Mám pro vás dvě zprávy. Tak první je že budu dělat trochu kratší kapitoly okolo 600 slov. Ta druhá je že budu vydávat častěji,protože mám víc času a mám to vymyšlený. A ješte vám chci doporučit pár knih. 1) Dívka co se naučila milovat( to je ff na Sherlocka od Riverawen),2) dostanu!!(od Hemm14),3)I hate you, Malik! (taky od Hemm14)

Mějte se krásně
Vaše Ann💞

Ta dívka [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat