Love

74 3 0
                                    

                            Sherlock

Vzal jsem jí do náručí a opatrně tak abych jí neublížil, jsem jí nesl pryč od toho všeho schonu. Naštěstí mě nikdo neviděl. Nastoupil jsem do taxíku a položil jí na sedadlo. Vypadala tak bezmocně a nevinně. Najednou jsem dostal chuť jí políbit. Zastavily jsem a znovu jí vzal do náruče. V duchu jsem děkoval Johnovy že nechal odemčeno. Vyjít schody mi nedělalo žádný problém,protože Tania byla lehká,jako pírko. Chtěl jsem jí dát na pohovku,ale pak mi došlo,že bude ráno celá polámaná. A tak jsem se rozhodl že jí dám do mojí ložnice. Opatrně,jakoby byla princezna,jsem jí položil na odestlanou postel a přikril jí.

                         Tania

Otevřela jsem oči a rozhlédla se. Myslela jsem že budu v nemocnici,ale byla jsem v něčím pokoji. Vedle postele byl noční stolek. Nutno poznamenat že ta postel byla opravdu velká. Sundala jsem nohy z postele a dala je na koberec. Už už jsem chtěla vstát,když jsem usyšela krásnou melodii. Někdo tu hrál na housle. Potichu jsem přišla ke dveřím a pootevřela je. Přesně jak jsem říkala. Sherlock stál uprostřed pokoje a hrál na housle. Stála jsem tam ,dokud Sherlock nedohrál.

                            Sherlock

Vzala jsem housle a začal hrát. Musel jsem uniknout do svého paláce mysly. Nevím jestli dokážu žít v jednom domě s takovou osobou jako je ona. Jako je Tania. Nikdy jsem nic takového k nikomu necítil. Když jí vidím, srdce mi poskočí. Když se usměje, zrychlí se mi dech. Musím si to přiznat. Miluju Taniu Zoom.

                             Tania

Pomalu dohrál a já zavřela dveře a sedla si. V mojí hlavě ještě pořád zní ta píseň, která před chvílí skončila.  Najednou uslyším kroky. A tak rychle zase skočím  do postele a předstírám že spím. Dveře trochu zaskřípaly a on vešel. Pootevřela jsem malinko oči, ale z jeho pohledu to pořád vypadalo že spím. Chvíly tam tak stál s rukama v kapsách. Pak udělal něco co jsem rozhodně nečekala. Naklonil se ke mě a políbil mě do vlasů.

                          Sherlock
Vešel jsem do pokoje. Tania pořád spala. Chvíly jsem tam stál a pozoroval ji. Po chvíly jsem k ní jsem se k ní naklonil a políbil jí do vlasů. Když jsem odcházel, ještě jsem se na ní naposledy podíval. Pro ní bych udělal všechno na světě. Všechno.

                               

                                 





















Ta dívka [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat