Tiiättekö mikä on mulle kaikkein vaikeinta näitten fanficcien kirjottamisessa? Koittakaas arvata.
Btw tummennetulla kirjotetut kohat luvussa on suomee.
Sitten lukuun
Sanat: 848 aika lyhkänen nyt :(
---
"Moi" sanoin vaivaantuneena kun kaikki tuijottivat minua. "Moi, kaikki oke?" Luke kysyi ja istui sängylleni. "Joo, paha uni vaan ei muuta" kerroin hieman hymyillen.
"No mitäs me tänään tehdään?" Mikey pomppasi myös sängylleni, jalkojeni päälle. Ashtonkin tuli viereeni istumme siis kaikki nyt sängylläni. "Heei mennää rannalle" Calum huusi innoissaan. "Käy mulle..." sanoin ja pudotin Luken, Mikeyn ja Loten sängyltäni yrittäessäni työntää Calumia siitä alas, hän nappasi minut mukanaan ennenkuin tipahti. Makasimme nyt siis lattialla minä Calumin päällä.
"Ei tää ollu mun suunnitelma." Sanoin nauraen. "Eikö höh. Mä aattelin" Calum mutristi alahuultaan muka surullisena. Läpsäisin tuota leikkimielisesti rintaan ja yritin nousta, mutta tuo tiukensi otettaan enkä päässyt ylös. Käännyin katsomaan ympärilleni. Lotte istui Mikeyn sylissä, ja tottakai he suutelivat kun katsoin heitä.
Huomasin Mikeyn hymyilevän hiukan joko hän huomasi minun katsoneen heitä tai hän oli iloinen, toivottavasti tuo toinen. Ashton istui yhä sängylläni ja Luke hyppäsi sinne ja meni peittojeni alle.
"Mitä sä teet?" Kuulin Calumin äänen. "Kattelen vaan ja oon ilone." Kerroin hymyillen. Tuo alkoi myös hymyillä ja suuteli minua. Kuulin Luken ja Michaelin viheltelyt yms. Samalla kun Lotte nauroi vieressä.
"Mä menisin pukee." Sanoin Calumille. Tuo katsoi minua tutkivasti. "Ei tarttee. Noi sopii sulle hyvin" Hän lopulta sanoi iso hammashymy huulillaan. Aloin nauraa ja yritin nousta uudelleen ja ei hän otti taas vain kovempaa kii.
"Ashtoon auta muaa!" Sanoin nauraen ja yritin nousta. "En puutu" tuo sanoi ja tuijotti puhelimensa näyttöä. Katsoin seuraavaksi Lukea anovasti tuo vain pudisti päätään ja alkoi nauraa. Näytin keskisormea ja luovutin päätin jäädä siihen makaamaan. Olihan siinä hyvä olla makasin Calumin vatsan päällä Loten ja Michaelin nuoleskellessa. Ashtonin tekstaillessa jollekkin ja Luken melkein nukkuvan sängylläni.
Calum suuteli otsaani hymähdin onnellisesti. Nukahdin pian siihen.
Heräsin ehkä noin kymmenen minuutin päästä. Näin Calumin nukkuvan allani valkoisella karvamatolla. Lottea ja Mikeytä en nähnyt. Ashton ja Luke oli minun sängylläni yhä. "Missä Mikey ja Lotte on?" Kysyin Lukelta. "Meni tonne Loten huoneeseen." Nyökkäsin ymmärtävästi ja herätin Calumin.
***
Olimme syömässä aamupalaa kun Lotte ja Michael vihdoin liittyivät seuraamme. Loten hiukset ihan pystyssä ja tuon vähäiset meikit olivat levinneet. Michaelilla oli paita väärin päin ja hiukset pystyssä.
Aloimme nauraa tuolle näylle noiden kahden punastuessa.
~Loten nk~
Menimme Mikeyn kanssa keittiöön missä kaikki muutkin olivat hetken oli hiljaista kunnes nuo alkoivat nauraa. Minä ja Michael punastuimme.
"Mitäs te kaks teitte?" Luke kysyi muka tietämättömänä.
"Ei mitään." Sanoin pokkana. Nappasin pöydältä omenan ja lähdin takaisin huoneeseeni.
Mikey tuli hetken päästä perässä. "Uusinta kierros?" Tuo kysyi nostaen kulmakarvaansa hieman. En kerennyt vastata mitään kun Adele tuli huoneeseen.
"Sori et keskeytän, mut mul ois Lotelle asiaa." Adele sanoi ja hymyili. Mikey nyökkäsi ja lähti ulos huoneesta. Adele tuli sisään ja sulki oven.
"Mitä teitte?" Adele kysyi uteliaana. "Sä näköjään tiiät jo kun ilmees on tollanen." Sanoin alkaen nauraa pian tuo alkoi nauraa myös. "Ööm oliks se eka kerta sen jutun jälkeen" tuo kysyi hetken päästä. "Ei" Adelen ilme muuttui ihmetteleväksi.
Huokaisin syvään. "Muistaks sen illan ku meil tuli riitaa. Ku olin liian kauan siel kaupas." Kysyin. Tuo nyökkäsi. Hetken oli hiljaista kunnes tuo tajusi mitä tarkoitin.
"Olit Michaelinkaa!" Tuo alkoi huutaa. Ei vihaisesti. Yllättyneenä enemmän. Nyökkäsin.
~~~
Kävelimme Adelen kanssa ulos huoneestani. "Mikä huuto sielt kuulu ja miks siin lausees mainittiin Michael?" Calum kysyi kun nappasi Adelen syliinsä sohvalle.
"Ei mitään erityistä." Adele sanoi ja alkoi nauraa. "En tykkää siit et puhutte suomee." Luke kertoi turhaantuneena. Aloimme Adelen kanssa nauramaan.
Kello oli nyt jotain yksi. Olin juuri vaihtanut valkoiset bikinit päälleni. Pojat olivat lähteneet hakemaan omia tavaroitaan, mutta Mikey oli tullut jo takaisin. "Adele mikä sul kestää?" Huusin tuolle tytölle joka oli omassa huoneessaan. Mutta en saanut vastausta. Kävelin huoneeseen sisälle ja löysin lattialle pyörtyneen Adelen.
"Mikeyy! Tuu auttaa. Se on pyörtyny." Mikey astui huoneeseen. "Mitä teen?" Hän kysyi hieman paniikissa. "Hae kylmää vettä." Määräsin hän lähti hakemaan sitä.
Pian hän saapui huoneeseen vesikulho kädessä "Kaada ne sen päälle." Sanoin. Mikey katsoi minua kummallisesti mutta kaatoi vedet tytön päälle.
Adele alkoi kiljua. "Aina aina sä teet tän ku pyörryn eks vois vaa soittaa sitä vitun ambulanssia!" Tuo huusi minulle suomeksi joten Michael ei ymmärtäny. "Tää on tehokkaampaa ja unohiks ollaan Australias." Sanoin alkaen nauraa. Adele katsoi minu murhaavasti.
Kuulin jonkun puhelimen viesti äänen. Se oli Michaelin puhelin. "Pojat oottaa alhaal. Onks kaikki kunnos Adele?" Adele nyökkäsi ja nousi ylös. Onneksi tyttö oli jo vaihtanut vaatteensa mustiin aika paljastaviin bikineihin.
Kun pääsimme alas kaikki katsoivat kummaksuen märkää Adelea. "Mitä sulle kävi?" Ashton joka oli roikkunut puhelimellaan koko päivän. Kysyi. "Toi kaato mun päälle kylmää vettä." Adele kertoi ja osotti minua. "Sori se oli kyl Michael, mut mä käskin sitä kyl kaataa ne sun päälle." Kerroin puolustavasti.
"Miks se kaato sun päälle vettä?" Calum kysyi kun nappasi tärisevän Adelen kainaloonsa. "Saatoin ehkä pyörtyy." Adele kertoi ja kaikki hiljenivät. "Miksi?" Luke rikkoi hiljaisuuden.
"Mä en oo varma mä vaan pyörryn aina välil" Adele kertoi ja hymyili.
Kävelimme rannalle ehkä 10 minuutissa. Adele juoksi veteen Calum ja Luke perässään. Michael nappasi minut olalleen ja juoksk veteen muiden perässä. "Mitä sä teet!" Kiljuin ja nauroin Michaelin juostessa veteen.
Ashton jäi rannalle laittamaan meidän vilttejä ja jutteli selvästi jollekkin.
Meidän leikkiessä vesisotaa kuin jotkin 5 vuotiaat.
---
Oon tosi väsyny oon nyt ollu melkeen koko viikon kipeenä. Not nice... mutta uusi luku jee🎉🎉 korjaan virheet myöhemmin.
Saa votee ja kommaa💕💕
YOU ARE READING
Kisses & Love | 5sos || Finnish
FanfictionLotte ja Adele ovat kaksosia Suomesta Rovaniemeltä. He ovat 17.v ja heidän elämänsä ei ole ollut kauhean helppoa. vanhemmat kuolleet, koulukiusattuja, suku hylkää. Onneksi eno ottaa yhteyttä tyttöihin ja kutsuu asumaan Australiaan kanssaan. Uusi elä...