Sanoja: 277
---
~Adelen nk~
Palattuamme kotiin kävin pitkässä kuumassa suihkussa. Kävelin ulos kuumasta huuruisesta kylpyhuoneesta ja lähdin hakemaan puhtaita vaatteita.
Puin päälleni mustat aika lyhyet kangas shortsit ja yli ison t-paidan mikä oli jäänyt joltain pojista meille.
Kello ei ollut vielä paljon ja katsoimme Loten kanssa Supernaturalia, kun hetken päästä joku alkoi hakata oveamme.
Katsoimme Loten kanssa kummastuneina toisiamme. Nousin ylös sohvalta ja kävelin ovelle avatakseni sen, katsoin ovisilmästä ja näin... en ketään enkä mitään joku peitti ovisilmämme kädellään.
Avasin oven ja sisään rynni Ashton, Calum ja Michael. "Mitä te tääl teette?" Lotte kysyi kun oli noussut ylös sohvalta. Michael juoksi halaamaan Lottea. Calum ja Ashton halasivat minua meni hetki ennen kuin huomasin että yksi pojista puuttui.
"Missä Luke on?" Kysyin Calumilta joka itki edelleen minua vasten. "S-se j-joutu kolariin." Calum sanoi niin selvästi kuin pystyi. Jalkani eivät yhtäkkiä enään pitäneet minua pystyssä vaan romahdin lattialle ja Calum ja Ashton kun nojasivat minuun romahtivat myös.
Konttasin poikien luo ja halasin niin kovaa kuin pystyin molempia heistä ja aloin itkeä. Pian Lotte ja Michael olivat myös ryhmä halissa mukana. "Miten sille kävi?" Lotte kysyi yhtäkkiä. "Me e-ei tiedetä n-ne ei päästä meit kattoo sitä" Ashton sanoi.
---
Olemme olleet noin neljä tuntia jo sairaalalla. Luken vanhemmat tulivat kaksi tuntia sitten.
Pääsemme kuulemma katsomaan Lukea heti kun hän herää. Pian lääkäri tuli ilmoittamaan meille että pääsisimme katsomaan Lukea.
Ryntäsimme Loten kanssa ensimmäisinä halamaan häntä kun pääsimme tämän huoneeseen. "Au au au!" Luke huusi nauraen kun halasimme tältä ilmat pihalle. Päästimme äkkiä irti. "Miten sulle kävi?" Kysyin. "Pari kylkiluuta on murtunu ja aivotärähdys ei mitään hätää" Luke sanoi hymyillen.
Pian muut pojat olivat Lukessa kiinni ja halasivat tätä.
---
Uus luku piiiitkästä aikaa ja aika lyhyt sori mut mul tosissaan on ollu vähä vaikeuksia kirjottaa tätä. Alotan myös uuden ficin täs lähi aikoina.
Saa votee ja kommentoida❤
YOU ARE READING
Kisses & Love | 5sos || Finnish
FanfictionLotte ja Adele ovat kaksosia Suomesta Rovaniemeltä. He ovat 17.v ja heidän elämänsä ei ole ollut kauhean helppoa. vanhemmat kuolleet, koulukiusattuja, suku hylkää. Onneksi eno ottaa yhteyttä tyttöihin ja kutsuu asumaan Australiaan kanssaan. Uusi elä...