Fat boy

106 13 3
                                    

Luke pääsi viikko sitten sairaalasta kotiin, ja tänään hänen ja poikien pitäisi tulla meille olimme jopa Loten kanssa ostaneet Lukelle lahjan mistä tämä varmasti tykkää.

Pian joku koputti oveemme, menin avaamaan oven ja sielä oli Mikey "Eiks teijän pitäny tulla vast tunnin päästä?" Kysyin samalla kun halasin tuota poikaa, "Joo siis muut tulee vähä myöhemmin mut tulin nyt jo kattoo miten teil menee, mis Lotte on?" Poika sanoi samalla kun etsi Lottea katseellaan. "Lotte on suihkussa ja mä meen nyt röökille, tuutko munkaa?" Mikey nyökkäsi ja tuli kanssani parvekkeelle.

Sytytin yhden tupakan ja vedin tuota hengenvaarallista savua keuhkoihini välittämättä siitä. Mikey teki samoin pian pyyhkeessä heiluva Lotte käveli parvekkeelle. "Antakaas mullekki" Lotte sanoi, ojensin tuolle tupakkani ja hän veti savut keuhkoihinsa ja henkäisi ne ulos. "Mä meen pukee" Lotte sanoi ja lähti sisälle. Mikey juoksi hänen peräänsä minun jäädessä parvekkeelle nauramaan.

Kurkkasin kaiteen yli ja näin pojat huusin Calumia ja vilkutin tälle, hän vilkutti takaisin samoin kuin kaikki pojat. Sammutin röökini ja menin sisälle, koputin Loten oveen ja huusin heille että pojat olivat tulossa.

Pian kuulin kun avain kääntyi lukossa olin antanut Ashtonille avaimen asuntoomme hätätapauksia varten. Juoksin halaamaan Calumia ja sen jälkeen Lukea ja Ashtonia.

"Oih te ostitte sen Fat boyn!" Luke huusi kun tajusi kirkkaan pinkin fat boyn olkkarimme lattialla. Hymyilin vain leveästi ja juuri sillä hetkellä Lotte ja Michael tulivat ulos tytön huoneesta. Aloimme nauraa Mikeyn hiuksille, jotka olivat aivan pystyssä ja sekaisin.

Loppu illan vietimme syöden ja katsellen supernaturalia. Tosin joillain meistä oli vaikeuksia keskittyä kun heillä oli kielet toistensa kurkuissa, kyllä mä puhun Lotesta ja Mikeystä. "Grhm!" Luke yritti pitää mahdollisimman paljon ääntä ettei joutuisi katsomaan tuota. "Menkää si ees sun huoneeseen Lotte" Sanoin kyllästyneenä. Nuo kaksi irtautuivat suudelmastaan ja siirtyivät Loten huoneeseen.

"En ees taho tietää mitä noi tekee tuol" Luke sanoin hiukan järkyttyneenä. Meidän muiden vain osoittaessa olevamme samaa mieltä. Tajusin ettemme olleen tehneet mitään oikeasti yhdessä paitsi katsoneet supernaturalia tai muuten jotain paitsi että kävimme silloin kerran rannalla.

"Pojat nyt lähetään ulos!" Huusin innoissani ja näin kuinka kaikkien naamoille levisi suuri hymy. Lähdin huoneeseeni vaihtamaan vaatteistani kun kuulin jonkun avaavan oven takanani ja sulkevan sen pian tunsin kädet paljaalla lantiollani olin juuri kerennyt ottamaan paitani pois, näin edessäni olevasta peilistä sen olevan Calum.

"Hei rakas" Sanoin ja käännyin ympäri ja asetin käteni tämän niskan taakse "Hei" tuo sanoi iloisesti. "Onks meijän pakko lähtee vielä?" Tuo kysyi ja alkoi suudella kaulaani. "No ehkä ei vielä" sanoin ja siirsin tuon huulet omilleni. Suudelma oli kiihkeä ja pitkä, Calumin kädet seikkailivat selälläni ja laskeutuivat pian takapuolelleni. Suudelman edetessä aloimme riisuuntua, ensin lattialle lensi Calumin paita, pian sen jälkeen rintaliivini olivat lattialla.

Calum nosti minut syliinsä ja heitti sängylleni, pian hän tuli päälleni ja jatkoi suudelmaamme. Calumin keho liikkui omaani vasten ja tunsin tuon lämmön, siirsin käteni pojan niskan takaa avaamaan tuon housuja, sain hänen housut auki ja aloin kiskoa niitä pois.

Samassa Luke avaa oveni "No lähe..."
Poika katsoo sekunnin ajan järkyttyneenä ja paiskaa oven kiinni Calum rysähtää päälleni ja aloimme nauraa, "Sun on aivan pakko hankkia lukko tohon oveen" Calum nostaa päänsä niin että näen tuon kauniit kasvot, hymyilen ja suutelen nopeasti poikaa ennenkuin työnnän tämän pois päältäni.

Meijän pitäs varmaa pukee et päästään lähtee hymyilen ja nostan rintaliivini lattialta ja puen ne päälleni ja kävelin vaatekaapilleni alkaen vaihtamaan vaatteita Calumin tuijottaessa minua sängyltäni.

Kun vihdoin pääsimme ulos päätimme lähteä kiertelemään ja käydä ostoksilla. Luke oli erittäin hiljainen ja oli varmaan saanut elinikäiset traumat, kun taas Lotte ja Mikey eivät olleet edes lähteneet mukaamme. "Mä tarttisin kyl uusii vaatteita." Sanoin siinä toivossa että pojat suostuisivat lähteä kanssani vaatekaupoille.

Luke ei innostunut ideasta joten hän aneli Ashtonia lähtemään kanssaan syömään.

Luke sai Ashtonin raahattua mäkkäriin joten menimme Calumin kanssa kahdestaan vaate ostoksille.

"Osta tää" Calum sanoo virne naamallaan ja näytti minulle mustaa pitsistä alusasua. Pyöräytin silmiäni pojalle hymyillen ja nappasin tuon asun käteeni. "Mitäs muuta tarttisin" ja jatkoin matkaani.

---
Ups! Onpas pitkä aika oon hyvin pahoillani lupaan julkasta nyt paljon enemmän ku on kesälomaki🤘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kisses & Love | 5sos || FinnishWhere stories live. Discover now