Bu arada Berkcan sabahki çocuktu. Ve tanışmıyorduk.
Öğleden sonra okulu asmaya karar verdim. Güzel bir yer biliyordum.
İşte benim güzel yerim ! Ormanın içinde küçük bir girinti. Ama ne olursa olsun burası benimdi. Ayrıca kolay keşfedilen bir yer değildi. Yağmur yağdığında burda olmak isterdiniz ! Burayı minderlerimle doldurmuştum.
İçeri girip minderlerin üstündeki örtüyü çektim. Ve kendimi minderlerin üstüne attım. Göz kapaklarım kapandı...
Uyandığımda saat dörde geliyordu. Minderleri gizleyip yola koyuldum. Burası eve pek uzak sayılmazdı. 20 dk kadar yürüdükten sonra "eve " geldim. Burası benim evim değildi. Hiçbir zaman olmamıştı.
Üst kata , odama çıkarken merdivenlerde ablamla karşılaştım. Ve arkasından dilimi çıkarttım. O ... Beni sinir ediyordu. Güzeldi, başarılıydı ve herkes onu severdi HERKES ! Neyse ablamı bosverin simdi .
Odama çıktım. Yapacak bir seyler aradım ama yapacak bir şey yoktu. Duş alayım bari .
Odamdaki banyonun kapısını aralayıp suyu açtım. Küvetin içine köpüklü tozlardan attım. Üstümü çıkarıp kendimi sıcak suya bıraktım. Bu... Çok rahatlatıcıydı.
Ertesi şoför beni okula bırakıyordu. Kulaklıklarımı takıp arkama yaslandım.
İşte yine okul ... Benim için işkene merkezi gibi bir şey .
1. derste uyudum . Gerçek anlamda. Ve bunun karşılığında matematikçiden kısa bir nutuk işittim. Ama umrumda degildi. İkinci ders müzik ! Sonunda ! İste okulun iyi bir yanı.
Müzikçi enstruman çalabiliyor musun diye sordu.
-Evet .
- Hangileri ?
- Gitar, elektrogitar , piyano ,keman , bateri .
- Seni şimdiden sevdim !
Aslında keman ve piyanoyu annemin zorlamaları sonucunda öğrenmiştim . Ama sonuçta müzikti. Ve müzik benim için iyi olan sınirlı şeylerden biridir.
Ders bittiğinde dolabıma gittim. Dolabı açtığımda ise bir şey yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE BEN ?
Teen FictionHey ! Ben Melisa ve her neyse... Evet evet doğru duydunuz ASK VE BEN ha ? Bundan bir yıl önce bu soruya gülerdim . Şimdiyse....