SARHOŞ

91 8 0
                                    

Çenemi tuttu ve..

  Öğürdüm !? Ah lanet olsun ! Neden o kadar içmiştim ki sanki ?! Ve bir kez daha öğürdüm.Ayakkabılarına kusmamak için insan üstü çaba harcıyordum. Kolumdan tutup bedenimi banyoya sürükledi.

  - Gel .

  Her ne kadar emir kipi kullansa da (!) ona minnettardım. Ayakkabılarına kussaydım kendimi berbat hissederdim.

   Beraber banyoya girdik. Klozetin kapağını açıp midemi boşalttım. Berkcan yanımdaydı. Hadi ama neden yanımdasın ki ? Sen sadece 17 yaşında birisin - tamam belki ultra seksi bir sey olabilir- . Şu anda gidip kızlarla eğlenmek yerine (!) oturmuş kusmamı izliyorsun ! Elindeki mendili uzattı. Ben de sifonu çekip mendili aldım.

  - İyi misin ?

  - Hayır.    

   Kaşlarını kısa bir süreliğine havaya kaldırdı. Ama nasıl iyi olabilirdim ki ? Allahtan alkole dayanıklı bir yapım var. Yoksa 3. kadehten sonra striptizci sarhoş kız moduna girerdim.

  Yüzüme düşen saçlarımı düzeltti. Hadi ama ! Heeey ? Biraz önce kustum. Biraz iğrensen olmaz mı ? Yani tipik ergenler gibi ?

  Ayağa kalktım. Yaklaşıp elini yanağıma koydu. Elini çekmesini istiyordum. Sevgi içeren davranışlar bana göre değildi. Ama içimdeki kaybolmaya yüz tutmuş parça daha fazlasını istiyordu. Elinden yayılan sıcaklık nabzımı arttırırken geri çekilip banyodan çıkmaya hazırlandım. İçimdeki küçük parça bana küfürler savururken Berkcan elimi tuttu. Kafamı çevirdim.

  - Burada kalmak ister misin ?

  - Ben... kalamam.

  - Lütfen. Kalmanı istiyorum.

Neden kalmamı istiyorsun ? Üzgünüm tatlım kalamam çünkü ne kadar yakışıklı olursa olsun yeni tanıştığım insanlarla yatmıyorum.

- Hmm. Gitmem gerek geç oldu. Annemler merak eder.

Bana hiç iyi bir yalancı değilsin bakışı attıktan sonra

- Pekala. Sen bilirsin. Şoförü çağırıp geliyorum dedi.

Evet berbat bir yalancıyım bu yüzden genellikle yalan söylemem. Ama seninle yatamam demek istemediğim için yalan söylemek zorunda kaldım.

  Banyodan cıktı.Yüzümü yıkadım. Onu öpmeyi istemiştim. Bir anlığına. Saçmalamayı kes Melisa. Onun diğerlerinden bir farkı yok.

  Birkaç dakika sonra geldi. Elimi tuttu. Tam odadan çıkacakken bana döndü

- Ceketin var mı ?

- Hayır.

Kaşlarını çatıp dolabına yürüdü. Bir ceket çıkarıp giymeme yardım etti. Ceket Berkcan kokuyordu ve onun sayesinde ben de ...

Ah ne diyordum ben ? Ceket Berkcan'ın salak şey tabii ki onun gibi kokacak.

  "Ama bu afrodizyak etkisi yapması gerçeğini değiştirmez. "

Gözlerimi devirdim. Sen kapa çeneni !

Berkcan'la dışarı çıktık . Ve hala elimi tutuyordu. Soför arka kapıda bekliyordu.

Berkcan şoförün yanına gidip anahtarları aldı. Üstü açık siyah spor araba... En sevdiğim.

- Gelsene

Arabaya yürüdüm. O kapıyı açmadan koltuğa atladı. Ben de yapardım ama etek giymiştim. Arabaya bindim ve yola koyulduk.

Arabayı hızlı sürüyordu. Hızlı sürmeseydi dalga geçerdim zaten.

Radyoyu açtım. Selena Gomez - Come and Get It .

Ve şarkı sözleri dudaklarımdan dökülüyordu. Berkcan bana bakıp sırıtıyordu.

- Heey ! Önüne baksana sen !

Ben de sırıttım ve ayağa kalkıp bağıra bağıra söylemeye başladım. Berkcan mı ? Gelip alacakmış gibi bakıyordu.

Şarkı bittiğinde yerime gürültülü bir şekilde oturdum. Ağzım uyuşmuştu.

- Sen gerçekten sarhoşsun !

Kahkaha attım.

- Belki de !

Araba evin önünde durdu. Işıklar kapalıydı. Berkcan'a seksi bakışlarımdan birini atıp evin içine girdim. Ne ? Tesekkür etmemi falan mı bekliyodunuz ?

Anahtarları sesli bir biçimde çevirip eve girdim. Su içmek için mutfağa girdiğimde mutfağın ışıkları açıldı.

AŞK VE BEN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin