Hastahaneden ameliyat odasının karşısında aglayarak ve dua ederek bekleyen aile doktorun kapıdan çıkışıyla heyecanlanir ve doktordan iyi bir haber beklerler ama doktor hızla ailenin yanindan geçer arkadan gelen hemşire sakin olun lütfen doktor bey sizi bilgilendirecek ama lütfen biraz bekleyin bunu duyan aile kızlarının iyi olacağına inandirarak kendilerini bekleyip dua ederler.
Ve nihayet hemşire umutla iyi haber bekleyen aileye yaklaştı ve Halile bakarak doktor bey sizi odasına bekliyor buyurun.Allahm ne olur iyi haber olsun diye dua ederek gider doktorun odasina Halil .
Buyurun oturun Halil beydi demi
Evet doktor bey ben Halil Zeynebin babası ,lütfen kizimin nesi var çok sağlıklı bir çocuktu.
Lütfen sakin olun ve beni dikkatlice dinleyin kızınızı kalbinde delik var.
Ne nasıl yani kızım hayir nasıl olabilir o çok sağlıklı bir çocuktu bi bi yanlış anlaşılma olmalı Zeynep kalp hastasimi yani.
Sakın olun ve beni dinleyin gorunuse gore hastalık doğuştan olabilir bunu anlamanız lazimdi kizinizin gelişimi yaşına gore çok geri.
Evet ama bunun sebebinin
kansızlık oldugunu söylemiştiler bize hastanede ve biz
tedavi aliyorduk,iylesmisdi ...
Evet öyle bir sorun görülmüyor ama kullandığı ilaçlar bu hastalığı tetiklemiş maalesef.