Bügün 5 haziran benim düyünüm.Ama içimde kötü bir hiss var,bilmiyorum belki de heyecanlı olduğum için kalbim ağrıyor sanki ama ne ise sonuçda çok mutluyum
Anne biz Merveyle salona gidiyoruz saçımı yaptırıp düğün salonuna geçeceğiz gelinliyimi orda giyeceyim.
Tamam baban gitti çoktan.Dayın gelip alacak beni hadi siz geç kalmayın.Annem sen niye elini göğsüne koyuyosun.
Hı öylemi heyecandan ne yaptığımı bilmiyorum ki.
Yardım edin yardım edin Zeynep uyan ne oldu sana ne olur uyan
Doktor hanım ne oldu bana ya geç kalıyorum benim düğünüm var bu gün burda ne işim var .
Sakin olun lütfen yolda bayılmışsın arkadaşınız seni hastaneye getirmiş.
Peki niye neden bayılmışım .İyiyim işte bırakın gideyim lütfen.Ama dinle bu duyacakların çok zor gelecek ...
Bak Zeynepcim kalbin çok kötü yanı her an dura bilir .Bu durumda bu kadar yaşaman bi mucize olmuş.
Ne nasıl yani ölecek miyim ben.
Bu nasıl bi saçmalık bu nasıl bir şey ben evleniyorum ya...hem ben çok iyiyim ne olur doktor hanım bırakın gideyim.
Merve nerdesin sen,çabuk yardım et kaçalım hemen ya şunlara bak düğünüme burakmıyacaklar ya beni.
Tamam da kızım ne dedi doktor niye bayılmışsın.Kötü bir şey yok demi.
Boşver hadi gidelim kimse yok .
Artık elimden gelen bu kadar canım.
Tamam çok güzel olmuş. Derken aynada makyaja rağmen solqun yüzünü gören Zeynep "kalbin her an dura bilir " doktorun sözlerini hatırlar ve gözlerinden akan yaşları silerek bunu yapamam...
Evet siz Mert Tezcan Zeynep Özgünü eşiniz olarak kabul ediyormusunuz.
Eveeeet kabul ediyorum.
Siz Zeynep Özgün Mert Tezcanı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz.
Beyninde doktorun sözleri dolanan Zeynep donmuş ğözlerle etrafına bakarken
Hayır yapamam bunu beni affet yapamam diyerek yerinden kalkıp kapıya doğru ağır adımlarla giderken yere yığılır.
Evet Zeynebin Beyaz gelinlik hayali Beyaz kefene sarılmakla biter.
Evet arkadaşlar bu hikayenin sonuna geldim biraz acı bir son oldu ama.Bu hikayemi okuyup beyenen her kese çok teşekkür ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum her türlü hatalarımı söylerseniz düzeltmeye çalışırım.
Bu arada yeni romatik kitabımı Azerbaycan Türkçesi ile yazdım baxarsanız beni çok mutlu edersiniz."BİR AVUC PEŞMANLIQ"Ürekden sevenlerin hekayesi.Hamınız CANSINZ